Сторінка в соціальній мережі - спосіб взаємодії з потенційними клієнтами. Маркетолог впевненою рукою займається просуванням, продумуючи стратегію, контент-план (графік виходу, тематику публікацій), надає передплатникам зворотний зв'язок. Такі послуги коштують досить дорого, і це виправдано, але як оцінити SMM? Доцільність докладених зусиль можна проаналізувати по ряду показників.
Один з ключових показників, який допомагає зрозуміти, наскільки цікаві користувачам публікуються матеріали. Engagement Rate (ER) - це співвідношення лайків, коментарів, репоста до загальної кількості передплатників. «Мертві душі» нікому не потрібні, тому потрібно постійно контролювати цей параметр. Це уможливить своєчасну зміну або доповнення обраної стратегії дій, головне, відстежувати реакції на публікації. Для розрахунку залученості використовується базова формула:
Сума реакцій ділиться на число постів. Отриманий результат потрібно розділити на кількість підписників і помножити на 100. Можна подивитися охоплення за день, за місяць або тиждень, а також проаналізувати, як була сприйнята нова, або спірна публікація. Не існує єдиного показника Engagement Rate, який стане спільним для будь-яких акаунтів: для мільйонника нормальний ER становить 1%, але для сторінки, у якій до 10 000 передплатників, цей показник повинен бути не нижче 10-15%.
Важливий, але одночасно спірний параметр. Власник сторінки в соцмережі, бачачи активне збільшення кількості підписників, вважає, що SMM-менеджер відмінно виконує поставлене завдання. Ось тільки фахівець може використовувати прийоми «чорного» маркетингу, що не дасть очікуваного результату, а також може стати причиною блокування профілю. Для перевірки і розрахунку цього показника використовуються наступні параметри:
Оптимальне рішення: поєднання органічного та неорганічного приросту. Приємні призи або заохочення можуть зацікавити передплатників, але утримати їх допоможе тільки якісний контент. Як оцінити ефективність SMM? Проаналізувати обидва показники, а також враховувати відтік - сукупність цих факторів допоможе зрозуміти, наскільки ефективна обрана стратегія просування.
Тривале очікування відповіді викликає роздратування, а в підсумку потенційний покупець, який зацікавлений в замовленні, може відмовитися від покупки або придбати потрібні товари в іншого продавця. Щоб цього уникнути, потрібно постійно бути на зв'язку, оперативно відповідаючи на:
Середній час відповіді повинен складати не більше години, але варто докласти зусиль, щоб максимально його скоротити. Зворотній зв'язок повинен бути комплексним: негативні коментарі не можна залишати без уваги, тим більше що детальна, грунтовна розповідь про доступні переваги допоможе згладити неприємне враження, що буде помічено іншими користувачами.
Для замовника цікаві варіанти з помірною ціною, для виконавця - гідна оплата, і в цьому протистоянні важливо досягти взаємовигідної угоди. Економія в даному питанні є недоцільною, адже довіривши цю задачу новачкові, який пройшов короткий курс навчання у популярних блогерів, власник бізнесу сильно ризикує репутацією бренду, а також може втратити не тільки гроші, але і час, що критично. Розуміння основних чинників, з яких складається ціна, дозволить сформувати рекламний бюджет і вибрати SMM-фахівця.
Не існує єдиної вартості послуг - всі розцінки обговорюються і узгоджуються. Перш ніж вибрати СММ-фахівця, важливо визначити список цілей, а також сформувати докладний перелік основних вимог чи побажань - це допоможе продумати найдрібніші деталі, щоб співпраця була комфортною для обох сторін.
Поширений міф про те, що займатися просуванням в соціальних мережах може будь-хто, а головне, це відмінна віддалена робота, яка потребує особливих зусиль - досить пройти короткострокове навчання і можна приступати до справи. На практиці, такий підхід знайомить з основами, але важливі нюанси виявляться втрачені. У виборі виконавця важливо враховувати плюси і мінуси кожного з доступних варіантів:
Студія інтернет-маркетингу eMiS надає клієнтам послугу ефективного просування в соціальних мережах. Кваліфіковані СММ-фахівці, яким на практиці добре знайомі основні тонкощі, а також можливі «підводні камені», відмінно впораються з поставленим завданням.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!