Головна / Блог / Меми, котики і рок-н-рол: про що потрібно знати при просуванні в соціальних мережах
Меми, котики і рок-н-рол: про що потрібно знати при просуванні в соціальних мережах
32 оценок, среднее: 4,70 из 5
Просування в соціальних мережах SMM
Багато хто недооцінює потенціал соціальних мереж, думаючи, що вони створені лише для розваги. Однак вже не перший рік розкрутка в соціальних мережах вважається найбільш актуальним і ефективним способом просування бізнесу. Сьогодні соціальні мережі - це невід'ємна складова іміджу і обов'язкова форма присутності вашої компанії на просторах інтернету. Контент тут набуває певну самостійність, поступово стаючи незалежним від основного сайту. Це пов'язано і з поступовою переорієнтацією користувальницької аудиторії в соціальні мережі, куди вони всі частіше заходять через смартфони і планшети. Тому технології SMM стають ключовим інструментом для просування.
Слід пам'ятати про мінливість тенденцій, появі і згасанні трендів і необхідності постійно тримати руку на пульсі. Якщо пропустити ефективні способи залучення аудиторії, використовуючи побиті прийоми просування, можна домогтися тільки відтоку клієнтів.
Так як правильно просувати свій бізнес в соціальних мережах? Фахівці eMIS знають ефективні прийоми SMM, які допоможуть утримувати увагу аудиторії, як наприклад, роблять це котики.
Ніякого копіпасту: створюйте тільки унікальний контент
Життя в соціальних мережах підтримується за допомогою контенту - статей, реклами, картинок, інфографіки. Створюйте для своєї аудиторії цікавий і актуальний контент, що несе реальну користь вашим читачам. Головне - не робіть з вашої сторінки на ФБ «заїжджену платівку», не копіюйте чужий контент. Обов'язково стежте за інфоприводи, чим актуальніше буде ваша інформація, тим краще.
Працюйте над яскравими заголовками і ефектними банерами
Заголовки - це перше, що бачить ваш читач, по ним же він оцінює публікацію і вирішує, чи читати надану вами інформацію чи ні. Тому без цікавих заголовків дуже складно зацікавити користувача і ваш пост залишиться непоміченим. Банери вирішують ту ж задачу. Оформлюйте їх відповідно до вашого фірмового стилю і тематики постів. Зробіть стрічку на вашій сторінці оригінальною і сучасною. Зацікавте цільову аудиторію - це головний принцип роботи з постами.
Робіть ставку на користь інформації для ваших читачів
Ваша сторінка повинна бути корисною для ваших клієнтів - це вкрай важливо. Тому аналізуйте інтереси своєї цільової аудиторії і надайте корисну інформацію. Наприклад, якщо ви продаєте посудомийні машини, публікуйте поради з правилами експлуатації, огляди новинок. Якщо Ви спеціалізуєтесь на модному одязі, спробуйте використовувати модні поради, варіанти луків, пости про різні стилі і напрямки, поради по поєднанню кольорів, підбору одягу по фігурі і так далі.
Золоте правило 70/30
Між інформаційними постами можна сміливо публікувати рекламу своїх товарів або послуг, доповнюючи їх банерами зі знижками і акціями. Оскільки сьогодні контент стає все більш цінним продуктом, який споживають перш, ніж перейти до «основної страви», робіть ставку на корисну інформацію для вашої аудиторії. Пропорція інформаційного контенту з комерційним повинна бути приблизно 70/30.
Працюйте за графіком
Якщо у вас є сформована аудиторія, яка читає вашу сторінку на Фейсбуці або Твіттері, вона чекатиме від вас нових публікацій з певною періодичністю. Якщо ви будете виправдовувати очікування своїх клієнтів, то це створить позитивне враження. Можна використовувати додаткові інструменти для автопостінга, наприклад: amplifr, smmplanner, kuku.
Використовуйте меми
Соціальні мережі як і раніше асоціюються з незалежністю і свободою від усього формального, і багато користувачів очікують бачити в соціальних мережах розважальний контент. Якщо ви просуваєте свій товар на сторінці на Фейсбуці або Інстаграмі, обов'язково використовуйте різні меми - стійкі форми подачі інформації, які мають гумористичний характер. Мемів в соціальних мережах «гуляє» безліч, і у вас є стільки ж варіантів рекламувати свій товар або бренд в цьому популярному форматі. Дамо кілька прикладів:
«Не можна просто так взяти і не ... купити нову пральну машину зі знижкою 30%»;
«Коли дізналася, що ... сусід замовив новий тариф на інтернет всього за 100 гривень на місяць» (на фото спокуслива Меган Фокс, що зриває з себе сорочку);
«Моє обличчя, коли ... хтось ще використовує старий тарифний план замість нового більш вигідного (на фото Роберт Дауні-молодший, виразно закотивши очі).
І так далі. Впевнені, у вас знайдеться кілька власних улюблених мемів, які добре відображають суть вашої унікальної торговельної пропозиції. Це може бути одіозний мер Києва Кличко, і здивований Джекі Чан і багато інших. Найголовніше - зуміти скласти досить коротку і ємну фразу, яка легко читається.
Оновлюйте старі пости
Подібно до того, як одного разу зроблений грошовий депозит в банку щомісяця приносить прибуток у вигляді відсотків, одного разу написаний хороший пост, який отримав багато позитивних відгуків, коментів і розшарювань, можна зробити пасивним джерелом трафіку. Ніхто не забороняє вам публікувати старі матеріали заново, якщо ви будете надавати їм нову цікаву форму. Якісний рерайт, яскравий заголовок, нова ілюстрація, і ваш старий контент оживе і заграє новими фарбами. Отже, ви можете отримати ще більше користі від соціальних мереж, якщо будете правильно використовувати наявні можливості і враховувати особливості взаємодії з користувачами. Ви можете доручити завдання з просування вашого бізнесу в соціальних мережах фахівцям eMIS. Дізнайтеся більше на нашій сторінці SMM просування.
Читать также: