hello
Головна / Блог / Як отримати максимальний ефект при просуванні сайту? Змішуємо SEO та PPC

Як отримати максимальний ефект при просуванні сайту? Змішуємо SEO та PPC

photo

Залучити користувачів на сайт, збільшити конверсію і розмір середнього чека — базове завдання для маркетологів. Підвищити ефективність розкрутки допоможе одночасна робота у двох напрямах: СЕО просування сайту та розміщення контекстної реклами. Ці інструменти успішно довели свою актуальність, а об'єднавши зусилля SEO та PPC-фахівців, вдасться отримати швидкий продуктивний результат.

Ефективність об'єднання SEO і контекстної реклами

Запуск рекламної кампанії — це завжди баланс досвіду та інтуїції. Існують базові правила просування, які засновані на знанні основних алгоритмів пошукових систем, але при цьому ніколи немає 100% впевненості в реакції користувачів. Ідеальне оголошення може залишитися без уваги, в той час як інший текст подарує сотні переходів на сайт. Об'єднання фахівців з СЕО, а також із контекстної реклами в одну команду в багато разів підвищує шанси на успішну розкрутку:

  • Аналіз результатів розміщення рекламних оголошень допоможе вивчити реакції користувачів, щоб зрозуміти, яка стратегія подальшого просування буде актуальною;
  • Вдається зробити акцент на певних ключових словах, які вже перевірені контекстною рекламою, адже можна оцінити дії або переваги відвідувачів сайту.

Зусилля сеошників будуть корисні для PPC-фахівців: після розбивки високочастотних, середньочастотних і низькочастотних запитів на основні групи готові кластери можна використовувати для розробки рекламних публікацій.

Поєднання сео та контекстної реклами для просування сайтів

Актуальність використання багатоскладових ключових слів

«Довгий хвіст» запиту — це перевага, але тільки у досвідчених маркетологів. При правильному підході вдається залучити на сайт потенційних клієнтів, які з високою ймовірністю зроблять замовлення — це користувачі, зацікавлені в певному товарі, тому головне — дати їм можливість отримати бажане.

У контекстній рекламі багатоскладові варіанти теж працюють, і досить успішно. Адже між запитами «дитячі новорічні костюми» або «дитячі новорічні костюми своїми руками» різниця принципова. Той, хто планує зшити дитині наряд самостійно, не зацікавлений у покупці готового образу, а тому інформація про спеціальні пропозиції відповідних інтернет-магазинів залишиться без уваги.

А використання мінус-слова «своїми руками» кардинально змінює ситуацію, що допомагає виключити випадкові або даремні переходи, які витрачають бюджет, але не приносять очікуваних замовлень.

Покрокове просування: перехід від контексту до СЕО

Розкрутка сайту — це інвестиція в майбутні перспективи. СЕО стане надійним фундаментом, на якому базуватиметься подальше просування, що допоможе здобути довіру потенційних клієнтів, а також обійти конкурентів, зайнявши провідні позиції в пошуковій видачі. Ось тільки це довгострокове завдання, яке займе кілька місяців: в цей період часу ресурс не приносить прибутку власнику, але вимагає постійних фінансових вливань. А комплексний розвиток сайту на порядок ефективніший:

  • В очікуванні результатів пошукової оптимізації контекстна реклама вже працює, забезпечуючи стабільний приплив користувачів.
  • Статистика перших даних по контексту дає можливість скоригувати поточний вектор напрямку SЕО для підвищення ефективності.
  • Проект запускається в найкоротші терміни, що неможливо при виборі виключно одного з методів просування.

Проте рекламні оголошення є актуальними не тільки на етапі запуску проекту в якості попереднього «прогрівання» аудиторії — це ще й зручний механізм повернення користувачів на сайт. Клієнт, вже зацікавлений у замовленні, може покинути онлайн-каталог через бажання вивчити інші пропозиції, порівняти ціни або банальний брак часу. Тому повторна демонстрація публікації із закликом до дії або інформацією про поточні спецпропозиції допоможе підштовхнути потенційного покупця до здійснення цільових дій.

Що краще сео чи ппс для просування сайту?

Переваги комплексного просування сайту

SEO у поєднанні з PPC — основа успішного розкручування ресурсу. Кожен з цих інструментів ефективний і при грамотному використанні окупається сповна, а об'єднання зусиль фахівців з різних галузей допомагає прискорити отримання результату, що повною мірою виправдає вкладені кошти і призведе до активного росту прибутку. Можна виділити ряд переваг такої стратегії розвитку:

  • Дані про використання тих чи інших запитів можна буде оцінити не через кілька тижнів або місяців, а безпосередньо після старту кампанії. Статистика наочно демонструє реакцію або дії користувачів — фахівцям лише залишається обробити й задіяти отриману інформацію в просуванні.
  • У період роботи над пошуковою оптимізацією контекст використовується для формування позитивного образу компанії і залучення користувачів — для SEO буде підготовлений ​​благодатний грунт.

Плюси очевидні. Єдиний недолік цієї маркетингової стратегії — необхідність оплачувати відразу два напрями роботи, а відповідно, буде потрібен достатній фінансовий бюджет, виділений на рекламу. Якщо можливості власника сайту обмежені, то не варто витрачати гроші — краще зосередитися на одному з інструментів, щоб «вичавити» максимум. Але для швидкого запуску проєкту і при наявності достатньої суми такий підхід буде оптимальний.

Командна робота фахівців eMiS

Студія інтернет-маркетингу eMiS — це команда фахівців з Дніпра, які готові запропонувати клієнтам повний комплекс послуг. Багаторічний досвід роботи в цій сфері, знання основних тенденцій і алгоритмів, що використовуються в просуванні, допоможуть раціонально використовувати рекламний бюджет — і пошукова оптимізація, і контекстна реклама будуть максимально ефективні.

Зв'яжіться з нами вже зараз, щоб дізнатися докладніше, сформувати стратегію просування, яка допоможе швидко зайняти топові позиції в пошуковій видачі, а також ознайомитися з актуальними розцінками на послуги і розрахувати орієнтовну суму розкрутки сайту.

seo або ppc що обрати для просування сайту
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X