hello
Головна / Блог / Криза 2020: які зміни коронавірус вніс в digital marketing?

Криза 2020: які зміни коронавірус вніс в digital marketing?

photo

Весна 2020 принесла з собою несподівані зміни, про які ще рік тому навіть задуматися було неможливо. Світова криза, ізоляція, заборона на прогулянки, скорочення робочих місць - життя змінилося кардинально. Але це не привід впадати у відчай, а лише можливість вийти на нові ринки, адаптуватися і розширити звичний сегмент.

Актуальна стратегія дій

Реакція бізнесу повинна бути швидкою і негайною - зволікання призведе до того, що нішу займуть конкуренти. Тому спочатку важливо провести глибокий аналіз поточної ситуації, виявити справжні потреби цільової аудиторії і надати відповідні послуги, а також додаткові вигоди і бонуси. Важливо адаптуватися під наступні тенденції:

  • соціальна ізоляція - можливість скористатися зручною онлайн-вітриною, задати всі питання в телефонному режимі;
  • безпека - швидка доставка, яка дозволяє отримати необхідні товари, мінімізувавши пересування по місту;
  • приємні бонуси - комфорт для клієнтів на всіх етапах оформлення замовлення, знижки, актуальні подарунки (антисептики, маски, рукавички).

Переможцем в цій «сутичці» вийде той, хто зможе донести потенційним клієнтам ключову думку: «Я краще, мої послуги вам потрібні, вибирайте мене». У цьому допоможуть нестандартні ідеї і розробки, спеціальні фішки і «плюшки», які виділять серед конкурентів і залишать їх далеко позаду.

Реакція на кризу: які заходи вживають різні компанії?

Не всі організації здатні перейти в режим онлайн, але багатьом це успішно вдалося. Одним з тих, хто впорався з новими умовами, став магазин косметики Beauty-Prof. На сайті опубліковано:

  • список функціонуючих роздрібних торгових точок;
  • змінився графік роботи;
  • діючі обмеження.

При цьому інтернет-каталог також доступний, є кур'єрська доставка і можливість скористатися поштовими службами. «Школа Краси» теж продовжує свою роботу, але онлайн-заняття доступні тільки в індивідуальному порядку.

Безкоштовні пропозиції - нові можливості для пошуку клієнтів

Багато ресурсів відкрили на цей період безкоштовний доступ, що дає можливість гідно оцінити переваги онлайн-навчання:

  • для школярів доступна «Віртуальна школа Ранок», яка щодня проводить заняття в певний час (нагадування про початок уроку стає корисним бонусом);
  • дошкільнята зможуть отримати нові знання на порталі «Розумники» - досить зареєструватися і завантажити відповідну програму;
  • комп'ютерна академія «Шаг» підготувала цикл безкоштовних відеоуроків на тему створення сайтів, просування в соціальних мережах і створення ігор.

Для дорослих теж доступні численні навчальні курси - і це правильний напрямок розвитку. Клієнт зацікавиться, спробує безкоштовний варіант і захоче залишитися назавжди. Плюс це прекрасна можливість отримати додаткові хвалебні відгуки, заробити хорошу репутацію, а далі розраховувати на «сарафанне радіо», яке спрацює краще будь-якої маркетингової кампанії.

Спеціальні пропозиції для проведення дозвілля

Ізоляція позбавила людей звичних радостей, а тому вони зацікавлені пошуком альтернативи. В цей період:

  • портали відео- та аудіоконтенту запропонували безкоштовні підписки або знизили ціни;
  • служби доставки зробили упор на безпеку (кур'єр в масці і рукавичках), а також безконтактну доставку за допомогою програми;
  • мережа ресторанів «Мафія» сформувала акційні пропозиції, а також соціальну програму, завдяки якій кожен бажаючий може пожертвувати певну суму на організацію безкоштовних обідів для лікарів.

Все це - упор на безпеку, створення оплоту надійності і спокою. Потенційні клієнти отримують можливість скористатися необхідними послугами, не порушуючи умови карантину, та ще й, як у випадку з пропозицією ресторанів «Мафія», внести свій вклад в перемогу над небезпечною інфекцією.

Стратегія розвитку під час кризи 2020

Весь світ перейшов в онлайн - ігноруючи це, можна легко залишитися за бортом. Тому варто скористатися наступними інструментами:

  • контекстна реклама;
  • таргетинг в соціальних мережах;
  • активна реклама послуг і спецпропозицій в Instagram і Facebook.

Важливо підкреслити, що ваша компанія в тренді, вона легко змінюється відповідно до нових умов і готова продовжувати дивувати своїх клієнтів. Максимальна кількість фото- і відеоконтенту - зараз саме час, щоб заявити про свої досягнення, привернути увагу, зафіксувати потрібний образ.

Діяти треба швидко, аналізуючи показники щодня. Це допоможе зрозуміти настрій користувачів і розвиватися в потрібному напрямку, пропонуючи покупцям саме те, в чому вони зацікавлені на поточний момент.

Бізнес offline

Якщо ж ваш бізнес тимчасово поставлений «на паузу» - саме час зайнятися його удосконаленням: підготувати якісний контент, придумати нові ідеї, які будуть впроваджені найближчим часом, оновити сайт і налаштувати інструменти взаємодії з клієнтами. Це допоможе по завершенні карантину повернутися до роботи в комфортному режимі, зробивши наголос безпосередньо на підвищення рівня сервісу.

Компанія eMiS продовжує роботу в штатному режимі

Незважаючи на відомі негаразди світового масштабу, фахівці компанії eMiS вже адаптувалися під нові тенденції ринку і готові забезпечувати комплексне просування сайтів в пошукових системах і соціальних мережах.

Команда eMiS Company
eMiS: Мы знаем что вам нужно:)
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X