Весна 2020 принесла з собою несподівані зміни, про які ще рік тому навіть задуматися було неможливо. Світова криза, ізоляція, заборона на прогулянки, скорочення робочих місць - життя змінилося кардинально. Але це не привід впадати у відчай, а лише можливість вийти на нові ринки, адаптуватися і розширити звичний сегмент.
Реакція бізнесу повинна бути швидкою і негайною - зволікання призведе до того, що нішу займуть конкуренти. Тому спочатку важливо провести глибокий аналіз поточної ситуації, виявити справжні потреби цільової аудиторії і надати відповідні послуги, а також додаткові вигоди і бонуси. Важливо адаптуватися під наступні тенденції:
Переможцем в цій «сутичці» вийде той, хто зможе донести потенційним клієнтам ключову думку: «Я краще, мої послуги вам потрібні, вибирайте мене». У цьому допоможуть нестандартні ідеї і розробки, спеціальні фішки і «плюшки», які виділять серед конкурентів і залишать їх далеко позаду.
Не всі організації здатні перейти в режим онлайн, але багатьом це успішно вдалося. Одним з тих, хто впорався з новими умовами, став магазин косметики Beauty-Prof. На сайті опубліковано:
При цьому інтернет-каталог також доступний, є кур'єрська доставка і можливість скористатися поштовими службами. «Школа Краси» теж продовжує свою роботу, але онлайн-заняття доступні тільки в індивідуальному порядку.
Багато ресурсів відкрили на цей період безкоштовний доступ, що дає можливість гідно оцінити переваги онлайн-навчання:
Для дорослих теж доступні численні навчальні курси - і це правильний напрямок розвитку. Клієнт зацікавиться, спробує безкоштовний варіант і захоче залишитися назавжди. Плюс це прекрасна можливість отримати додаткові хвалебні відгуки, заробити хорошу репутацію, а далі розраховувати на «сарафанне радіо», яке спрацює краще будь-якої маркетингової кампанії.
Ізоляція позбавила людей звичних радостей, а тому вони зацікавлені пошуком альтернативи. В цей період:
Все це - упор на безпеку, створення оплоту надійності і спокою. Потенційні клієнти отримують можливість скористатися необхідними послугами, не порушуючи умови карантину, та ще й, як у випадку з пропозицією ресторанів «Мафія», внести свій вклад в перемогу над небезпечною інфекцією.
Весь світ перейшов в онлайн - ігноруючи це, можна легко залишитися за бортом. Тому варто скористатися наступними інструментами:
Важливо підкреслити, що ваша компанія в тренді, вона легко змінюється відповідно до нових умов і готова продовжувати дивувати своїх клієнтів. Максимальна кількість фото- і відеоконтенту - зараз саме час, щоб заявити про свої досягнення, привернути увагу, зафіксувати потрібний образ.
Діяти треба швидко, аналізуючи показники щодня. Це допоможе зрозуміти настрій користувачів і розвиватися в потрібному напрямку, пропонуючи покупцям саме те, в чому вони зацікавлені на поточний момент.
Якщо ж ваш бізнес тимчасово поставлений «на паузу» - саме час зайнятися його удосконаленням: підготувати якісний контент, придумати нові ідеї, які будуть впроваджені найближчим часом, оновити сайт і налаштувати інструменти взаємодії з клієнтами. Це допоможе по завершенні карантину повернутися до роботи в комфортному режимі, зробивши наголос безпосередньо на підвищення рівня сервісу.
Незважаючи на відомі негаразди світового масштабу, фахівці компанії eMiS вже адаптувалися під нові тенденції ринку і готові забезпечувати комплексне просування сайтів в пошукових системах і соціальних мережах.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!