Google — найпопулярніша пошукова система, якою, за статистикою, користується близько 50 % користувачів всесвітньої мережі, щоб знайти інформацію, придбати потрібні речі або скористатися послугами. І контекстна реклама Google Ads — ефективний інструмент просування, який при грамотному налаштуванні допоможе швидко збільшити потік клієнтів, обсяги замовлень, а відповідно, і розмір прибутку.
Щоб зацікавити потенційного покупця, важливо в потрібний момент запропонувати те, що йому дійсно цікаво. Унікальність Гугл Адвордс у тому, що можна задати бажані налаштування, продумавши кожну деталь: стать або населений пункт, вік, інтереси, а також фінансові можливості цільової аудиторії — реклама буде максимально ефективною. До числа переваг на користь застосування цього маркетингового інструменту варто віднести наступні особливості:
Безглуздо розраховувати на те, що клієнти самостійно знайдуть пропозицію, наскільки б вигідною вона не була, як і розраховувати на продуктивність «сарафанного радіо». Реклама — головний помічник у продажах, що виправдовує себе на 100 %, особливо при грамотному використанні сучасних маркетингових інструментів.
Спочатку необхідно скласти текст оголошення, ретельно підбираючи ключові слова, які гарантовано залучать на сайт цільову аудиторію. Це завдання варто довірити PPC-фахівцю, який безпосередньо працює з контекстною рекламою, а тому добре знайомий з основними тонкощами і нюансами. Визначивши перелік параметрів, яким відповідають потенційні клієнти, а також підготувавши інформацію для публікації, можна переходити до запуску просування. Доступні різні варіанти розміщення реклами:
Ефективність реклами значно спрощує вибір майданчиків для розміщення оголошень. Висока конверсія досягається за рахунок органічних переходів — користувач вивчає те, що йому дійсно цікаво, а головне, одночасно бачить тематичну пропозицію, яка з високою ймовірністю викликає бажання, як мінімум, вивчити інформацію або відразу зробити замовлення.
Недоцільне витрачання рекламного бюджету — одна з поширених проблем, з якими доводиться стикатися власникам компаній. Проте в умілих руках контекстна реклама Гугл стане результативним маркетинговим інструментом, здатним забезпечити стрімке зростання прибутку. Правильно складене оголошення, чітка та лаконічна подача інформації, оригінальний підхід — це основа майбутнього успіху, а швидке продуктивне просування забезпечать наступні фактори:
Головний плюс Google Adwords — можливість запустити просування практично з будь-яким бюджетом. При цьому вкладені гроші не будуть витрачені даремно — кошти списуються не за покази, а за активні переходи на сайт.
Написанню рекламного оголошення і його подальшому розміщенню передує комплексний аналіз, який включає вивчення переваг і характеристик цільової аудиторії, пропозицій конкурентів, а також інших параметрів. Доручивши це завдання професіоналам, замовник отримує повний цикл послуг:
Незважаючи на всю простоту роботи з Google Ads, для грамотного налаштування всіх параметрів необхідні знання та досвід роботи в цій галузі. Кваліфіковані PPC-фахівці студії інтернет-маркетингу eMiS — професіонали в просуванні. Тому якщо необхідна контекстна реклама в Дніпрі, то варто довірити цю задачу команді маркетологів, здатних врахувати найдрібніші деталі, і кількість замовлень буде стрімко зростати, а отриманий прибуток сповна окупить усі кошти, вкладені в рекламу.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!