Дуже багатьом відома обставина, коли невідомо в який саме час потрібно розсилати той чи інший тип кореспонденції. Клієнти багатьох компаній по просуванню сайтів задають дуже часто практично одні й ті ж питання - коли відправляти повідомлення про акцію потенційним клієнтам? Що краще відправити в свято або в переддень свята? І таких питань дуже багато. На щастя для багатьох є досить велика статистична база, і ми спробуємо більш детально пояснити вам які листи і коли краще відправляти.
Перш за все, потрібно вибрати найзручніший день для відправки ваших листів.
Підбираючи найбільш підходящий день для розсилок, слід брати до уваги не тільки дні тижня, а й свята і дати. А ще при розсилці різноманітних рекламних оголошень не зайвим буде орієнтуватися, коли саме передплатник отримує зарплату. Це час коли людина готова витрачати гроші.
Звичайно, що всі ці відомості середньостатистичні та підбираючи найбільш сприятливий день для розсилки, слід проаналізувати багато даних (тематика й тип розсилки, специфіка товарів і послуг, які ви пропонуєте, характеристики статі та віку ваших передплатників та ін.).
Зовсім недавно англійське маркетингове агентство, яке називається Pure360 провело дослідження згідно з яким є години, коли найбільш вигідно відправляти певні типи листів.
22:00 - 9.00. найменш сприятливий час для розсилки. Якщо ви відправите лист в цей час, то прямісінько відправите його в кошик.
9:00 - 10:00. початок робочого часу це найкращий час для отримання листів. Це час коли люди отримують листи та діляться посиланнями з колегами та друзями. І саме цей час додає вам можливості придбати новоспечених передплатників.
10:00 - 12:00. цей час коли всі найбільш зосереджені на роботі і в цей період на ваш лист, швидше за все просто ніхто не зверне уваги.
12:00 - 15:00. цей час для новин або ж ділової кореспонденції, реклама в цей період просто залишиться без уваги.
15:00 - 17:00. в будній день це кінець робочого дня, коли люди дуже активно читають рекламу будь-якого роду або ж переходять по різних посиланнях. У п'ятницю ж це дуже ризикований час для розсилок.
17:00 - 19.00. Найбільш успішний час для листів, які рекламують різноманітні розважальні акції.
19.00 - 22:00. Це період інтернет-магазинів. Власне саме цей час коли люди найчастіше проводять різні покупки після ознайомлення з рекламним проспектом або ж розсилкою. Також цей час, коли люди, зазвичай, відповідають на листи.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!