За даними останніх показників, число користувачів Instagram вже досягло 1 мільярда. Щодня в додаток заходить приблизно 500 мільйонів активних користувачів. Така популярність і обороти, які набирає соціальна мережа, змушують багатьох замислитися про ведення бізнесу в Інстаграмі. Велика конкуренція і величезна кількість користувачів викликають постійні оновлення та новинки в Інстаграмі, за якими необхідно постійно стежити.
У цій статті ми розповімо вам, як залучити аудиторію, як писати тексти і як створити продачий фото- і відеоконтент.
Традиційно всі SMM-спеціалісти виділяють інформаційний контент, який продає і втягує. Інформаційний тип контенту дає користувачеві корисність. З його допомогою людина отримує нові знання, дізнається про чийсь досвід.
Про що може бути контент інформаційного характеру:
Такий тип контенту покликаний ознайомити людину з життям і діяльністю компанії або бренду.
Продаючий тип контенту розповідає про всі переваги певного товару або послуги. Стикаючись з таким контентом, користувач повинен захотіти його придбати.
Про що може бути контент продаючого характеру:
Залучаючий контент покликаний звертати на себе увагу. Стикаючись з таким типом контенту, користувач хоче і далі взаємодіяти з акаунтом. Які це можуть пости:
Що стосується інтерактивів, то це один з останніх трендів в Інстаграмі в 2019 році. Інтерактиви допомагають залучати людей і підвищувати рівень взаємодії з вашим акаунтом. Особливо ефективно це для комерційних акаунтів і особистих брендів. Такий тип залучення дарує позитивні емоції. Він незвичайний своєю новизною і креативом, а це значить, що ваш бренд тепер точно запам'ятають серед десятків конкурентів.
При складанні контент-плану на тиждень або місяць вам необхідно спиратися на вже створену стратегію просування. За основу стратегії просування беруться ваші цілі і завдання, і вже від них складається процентне співвідношення посад в ваш обліковий запис Інстаграм. Які у вас завдання і чого ви хочете досягти від роботи на цій платформі? Відповідь на це питання підкаже, який контент в більшій мірі потрібен для вашої аудиторії: інформаційний, чи той, який втягує або продаючий.
Для ефективного просування використовуйте також інформацію зі сторінок конкурентів. Конкуренти можуть бути прямими, непрямими і локальними. Локальні конкуренти пропонують схожий продукт, але в інших регіонах. Непрямі конкуренти вашої компанії, в свою чергу, пропонують схожі товари або послуги. Прямі ж конкуренти пропонують споживачам майже ідентичні товари. Радимо проаналізувати 3 типи ваших конкурентів. Так ви зможете дізнатися про їх переваги та недоліки. Ретельний аналіз допоможе вам відбудуватися і просувати свій аккаунт якісно краще. Також у конкурентів ви зможете почерпнути ідеї для фото, відео і постів.
Радимо не копіювати чужі тексти, оскільки неунікальний контент буде погано ранжуватися в Інстаграмі.
Рекомендуємо вам щодня переходити по тематичним хештегам і надихатися контентом інших користувачів. Це дозволить вам краще розуміти, як створювати власні відео, сторіз і як писати тексти.
Що стосується частотності публікацій, то радимо вам публікувати не більше двох постів в тиждень. Через те, що Інстаграм постійно змінює алгоритми ранжирування, в 2019 році не має значення час публікації. Радимо вам звертати набагато більше уваги на якість і корисність контенту для звичайних користувачів. Чим більше ваш контент буде залучати, тим більше з ним захочуть взаємодіяти.
У разі, якщо ви захотіли організувати прямий ефір, радимо його проводити ввечері в неділю приблизно о 21.00.
Радимо вам створити контент-план на цілий місяць вперед. Це заощадить вам час і ви будете підтримувати регулярний постинг на протязі всього цього періоду. До того ж контент-план дає можливість спланувати візуал стрічки, а це важливо, оскільки Інстаграм все-таки орієнтований на естетичну складову.
З чого повинен складатися ідеальний контент-план:
Для якісного просування в Інстаграмі ми радимо зробити упор на інформаційному контенті. Найкраще для цього підійдуть:
Користувальницький контент - це контент, що надсилається покупцями, передплатниками, яким сподобався певний товар. Особливо актуально це для таких комерційних профілів, як магазини чоловічого і жіночого одягу, брендів ювелірних виробів і прикрас ручної роботи, магазинів парфумерії тощо.
Цікавим фактом є те, що на сторінці всесвітньо відомої кав'ярні «Старбакс» активно публікується призначений для користувача контент клієнтів з усього світу.
Як бачите, такий тип контенту дарує іншим вашим передплатникам кредит довіри до вашого бренду. Таким чином, це залучає вашу аудиторію до взаємодії і покупки у вашому акаунті.
Які є способи отримання користувацького контенту?
Кожна людина мислить по-особливому, у кожного з нас особливе формулювання думок і вираження ідей. Відповідно, в текстах кожної людини буде свій неповторний tone of voice. У 2019 році в Інстаграме особливо цінується реалістичність, власні думки і правда. Люди вже втомилися від шаблонності і штампів. Запитом суспільства є індивідуальність. Щоб знайти популярність і впізнаваність в Інстаграме сьогодні, вам необхідно виділятися творчим підходом і неординарними ідеями ведення профілю. На цьому майданчику вітаються яскраві емоції від подій, розповіді про власний досвід, ваші особисті інсайти і висновки.
За останніми аналізами залученості в аудиторії, в 2019 році все-таки лідирують сторітеллінг-пости і пости середнього розміру. Це пояснюється тим, що користувачі люблять, коли відкривається завіса чужого життя і людина відкрито говорить про все, що з нею відбувається в даний момент. Маленькі пости до 5 пропозицій втягують аудиторію набагато менше. Вони актуальні лише для комерційних акаунтів, які націлені на продаж своїх товарів. У таких невеликих постах в основному даються лише основні характеристики і короткий опис товару.
Пам'ятайте про те, що текст необхідно структурувати. Так він виглядає більш читабельно і не напружує сприйняття людини. Для чіткої структури використовуйте заголовки, підзаголовки, абзаци, пункти. Один абзац, як правило, в Інстаграмі не повинен бути більше, аніж 3 пропозиції.
В кінці кожного поста додавайте CTA або call to action. Це заклик до дії, який може спонукати людей:
Радимо до кожного посту в коментарях додавати кілька унікальних і тематичних хештегів. Тематичні хештеги дають можливість знайти вас в пошуку, а унікальні покращують навігацію в обліковому записі. 3-5 хештегів до кожного посту - це достатня кількість. У 2019 більше не потрібно вживати хештеги, які не підходять до вашого посту. За це ви ризикуєте отримати тіньовий бан. Що стосується геолокації, то радимо вам додавати місця, найбільш відвідувані вашою цільовою аудиторією.
Інстаграм - це візуальна соцмережа. В першу чергу контент соціальної мережі орієнтований на візуальне сприйняття користувачів. Якщо ви хочете просувати в Інстаграмі свій бізнес або себе як експерта в 2019 році, то ви повинні постити професійні фото.
З кожним днем в Інстаграмі зростає конкуренція, а це значить, що звичайні користувачі стали розпещеними якісними фото. Погодьтеся, виникає питання: як же виділитися і запам'ятатися?
Перш за все, ви повинні бути самі по собі яскравою особистістю зі своїми нестандартними ідеями і картиною світу. Ви повинні бути самобутніми і не схожими на інших. Щоб зробити хороші фото, радимо вивчити основи позінга і ретушування фотографій. Базових і ключових знань буде достатньо для того, щоб зробити хороший контент в Інстаграмі.
Якщо ви ведете бізнес-аккаунт в Інстаграмі, то подбайте про якісні фото товару або послуг. Для цього краще зробити фотосесію, щоб товар/послуга виглядали максимально привабливо.
Крім якості фотографій, Інстаграм вимагає масу характеристик для фото. По-перше, попросіть фотографа створювати квадратні знімки або 1:1. Розмір фото має становити 1080x1080 пікселів. У разі, якщо ви хочете розмістити текст на фото, то текст не повинен становити більш аніж 20%.
Існує величезна кількість додатків, які можуть підвищити якість фото. Радимо вам завантажити базові з них:
Ні для кого не секрет, що відеоконтент - це тренд 2019 року. За прогнозами експертів, до 2021 року понад 81% трафіку буде займати відео. Це пояснюється доступністю відео і легкістю його сприйняття.
З кожним роком все більше зростає швидкість нашого життя. Ми з вами спостерігаємо, як збільшуються обороти. Люди хочуть отримувати все тут і зараз. І це факт, який не можна ігнорувати.
Уже немає секрету в тому, що відео допомагають сторінці ранжуватися краще, тому радимо вам вже робити упор не стільки на фотоконтент, скільки на відео.
Зараз зростає ринок мобільного відео. Реальним кейсом є популярність TikTok. TikTok - соціальна мережа, що дозволяє створювати короткі музичні відео, прямі ефіри і обмінюватися повідомленнями. Як результат, ми можемо спостерігати, що і інші компанії зараз зайнялися створенням аналогових сервісів з короткими відео. Створення якісного продукту неможливо без постійної генерації і впровадження креативних ідей. Щоб залучити і залучити аудиторію, потрібно відходити від шаблонів і прагнути до створення нетипового, оригінального контенту.
Що стосується комерційних акаунтів, то для них дуже важливо давати не тільки іміджеві, а й корисні ролики. Радимо вам створювати корисні відео про те, як користуватися річчю бренду, розповідати цікаві факти про свій продукт. Такі відео будуть максимально продаючими через те, що в них не буде прямого продажу. Зовсім скоро бренди будуть вести комунікації завдяки відеоконтенту, і ми з вами будемо спостерігати ще більше впровадження доповненої реальності.
Що стосується прогнозів, то ми можемо дати деякі свої рекомендації:
Займаючись просуванням в Інстаграмі особистого бренду або комерційного аккаунті, вам вже не обійтися без проведення прямого ефіру. Прямий ефір використовують для взаємодії і спілкування зі своєю аудиторією. Він дозволяє підвищити інтерес користувачів до вашого аккаунту та перевести ваших передплатників в статус потенційних клієнтів. До того ж, проводячи прямі ефіри, ви отримуєте кредит довіри від власних користувачів.
У цій статті ви дізналися про те, як же просуватися в Інстаграме в 2019 році. Ми дали вам рекомендації щодо того, який контент публікувати і на що слід звернути особливу увагу. Сподіваємося, що ця стаття була корисною для вас.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!