Головна / Блог / Як правильно спілкуватися зі своїми клієнтами і дати їм те, що вони хочуть?
Як правильно спілкуватися зі своїми клієнтами і дати їм те, що вони хочуть?
24 оценок, среднее: 4,10 из 5
"Покупець не ідіот: це твоя дружина!"
Девід Огілві
Успіх бізнесу залежить від клієнтів і їх щастя. Іноді ми забуваємо, що замовник не просто абстрактне поняття, а така ж людина як ваша дружина, брат або мати. Якщо хочете побудувати успішну і прибуткову компанію, запам'ятайте одне правило - "Клієнт завжди правий". З перших днів формування відносин робіть все можливе, щоб він залишився задоволений і знайшов рішення проблеми. Сьогодні ми поговоримо про помилки в спілкуванні з потенційними покупцями, можливо, в деяких ви впізнаєте себе.
Не робіть з клієнта "Ждунів"
Пам'ятайте, у замовника не так багато часу, і якщо він витрачає його на вас, то повинен отримати користь. Поважайте клієнта і цінуйте час. Для цього потрібно швидко і ефективно вирішити його проблему. Відповідайте на повідомлення і дзвінки відразу ж. Якщо для детальної відповіді потрібно зібрати інформацію, відправте підтвердження:
"Добрий день, ми отримали Ваше повідомлення. Необхідну інформацію надішлемо протягом 2 годин. "
По можливості вказуйте час відповіді і обов'язково витримуйте терміни. Важливо, щоб клієнт відчував - його завдання пріоритетна.
Детально пояснюйте свої дії
Не варто "тиснути" професійними термінами. Спілкуйтеся з замовником простою мовою. Він не зобов'язаний розбиратися в роботі, яку ви виконуєте або в товарах, які ви продаєте. До вас тому й звернулися за допомогою. Детально пояснюйте свої дії. Описувати, чому ви робите саме так і до якого результату приведе дія. Якщо замовник не розуміє, як спрацює те чи інше рішення, постарайтеся пояснити йому принцип. Такий підхід викликає довіру і видає в вас експерта.
Налагоджуйте дружній контакт
Натягнуте спілкування не кращий підхід. Дивіться на клієнта як на старого знайомого. Давайте корисну інформацію, додавайте емоції і трохи доречного гумору. Поважайте замовників і будьте для них "своїми хлопцями", яких хочеться порекомендувати знайомим.
Структуруйте питання клієнту
Візьміть за правило систематизувати питання в формі списку. Це полегшить життя і клієнту, і вам. Замовнику не доведеться витрачати час на їх пошук в листі, а ви отримаєте відповіді в доступній формі.
Розкажіть, що включено
Обумовлюючи вартість пояснюйте, що в неї входить, включаючи очевидні речі. У клієнта не повинно виникнути питання, за що він платить. Розглянемо приклад: У вартість установки автополива включено:
проектування індивідуального плану ділянки;
розмітка системи поливу;
зняття газону;
розробка грунту;
укладка трубопроводу;
монтаж системи;
доставка матеріалів.
Дослідження показали, що докладний опис послуг викликає менше невдоволення підсумкової вартістю.
Частина єдиного цілого
Зв'язок з клієнтом - тонка нитка, яка при неправильному русі може порватися. Важливо підтримувати постійний контакт, особливо якщо виконуєте довгостроковий проект. Обговорюйте проміжні результати, надавайте звіти, задавайте питання. Бажано нагадувати про себе кожні 3-4 дні. Намагайтеся залучати замовника в роботу над проектом. Таким чином, він буде відчувати себе частиною загального робочого процесу і задоволеність результатом підвищиться.
Геть грубості
Рано чи пізно з'являються клієнти, з якими важко працювати. Навіть якщо конфлікту не уникнути, не можна дозволяти собі брутальне або зневажливе ставлення. На невдоволення замовника необхідно реагувати без емоцій і оперативно вжити заходів щодо усунення ситуації. "Проблемних" замовників не буває, буває неправильно налагоджений сервіс.
Роби більше для клієнта
Найчастіше для замовника досить якусь дрібницю, щоб збільшити лояльність до компанії. Іноді можна зробити трохи більше, ніж просить клієнт. Наприклад, додайте на сайт красивий банер від вашого дизайнера, якщо ви для Web-розробників. Такий прояв уваги створить сприятливе враження у клієнта, яке при цьому для вас практично нічого не коштує. Таким чином, ви будуєте відносини на перспективу.
Поставте себе на місце клієнта
Завжди ставте себе на місце клієнта. Передбачати можливі проблеми і знаходьте шляхи вирішення. Радьте найкращий варіант і пояснюйте, чому саме він. Уявіть, що робите це для себе, як би ви вчинили?
"Мені здається, вам більше підійде перший варіант дизайну, він відображає концепцію бренду" або "Реклама в соціальних мережах з цим роликом не принесе результатів. Рекомендую другий варіант, він сильніше зачіпає проблеми цільової аудиторії ".
Висновки
Підходьте до питання комунікації з клієнтами відповідально. Цей фактор визначає ваш прибуток. Поважайте клієнтів і робіть їх життя кращим, завдяки своїй роботі.
Автор статті: Манько Карина, фахівець з контент-маркетингу
Читайте також: