Кожному власнику інтернет-магазину, напевно, доводилося відчувати занепокоєння з приводу коефіцієнта конверсії, обсягів трафіку, вартості кліків, наповнення сайту асортиментом, конкурентів, які штучно занижують реальні ціни. Найчастіше вони абсолютно не беруть до уваги один з найбільш ефективних інструментів підвищення всіх показників віртуального об'єкта торгівлі. Мається на увазі email-маркетинг, який з легкістю збільшує трафік, підганяє продажі, підвищуючи коефіцієнт конверсії, змушує зовсім забути про існування конкурентів.
Таким чином, інформація про продуктивність e-commerce за допомогою розсилки на електронні адреси, заслуговує на нашу увагу.
З кожним днем зростає популярність інтернет-месенджерів, соціальних мереж, однак за результатами досліджень, проведених провідними компаніями «Marketing Shepra», «ExactTarget», електронна пошта як і раніше є самим надійним та затребуваним серед користувачів засобом онлайн-передачі інформації. Зокрема про це свідчать такі дані:
Щоб отримати максимум користі від email-маркетингу, значно підвищити рентабельність інтернет-магазину, потрібно скористатися професійними рекомендаціями.
1. Спонукайте користувачів до покупок за допомогою персоніфікованій онлайн-розсилки
При оформленні замовлень в інтернет-магазинах споживач залишає продавцю дуже цінні дані про себе, які можна використовувати на благо своєї справи. Мова ні в якому разі не йде про CVV2 та номери кредитних карт. Найбільш цінними для вас є особисті дані (ім'я, дата народження), а також історія покупок, тобто будь-які дані, які допоможуть сформувати маркетинговий портрет потенційного клієнта.
До отриманої інформації можна вдатися в ході організації персоналізованої розсилки, присвяченій до якої-небудь події. Серед оптимальних подій та поведінкових моделей покупця можна виділити наступні:
Персоналізувати електронного листа можна, просто додавши в нього звернення до покупця на йог ім'я та якусь особисту інформацію.
2. Інформація буде ще більш якісною, якщо використовувати зворотній зв'язок з клієнтами
За допомогою електронної розсилки ви можете зацікавити клієнта в огляді продукції та написанні відгуків для товарів інтернет-магазину. З цією метою можна використовувати різні бонуси за якісну участь, наприклад, подарунки, участь в розіграші лотерейних квитків, дисконтні купони і т.п.
Повідомлення про продукцію, написане реальному покупцеві, в десять разів ефективніше переписаних товарних карток. Завдяки відгукам і призначеним для користувача оглядам потенційні покупці дізнаються думку аудиторії, тому товар виглядає набагато привабливіше.
3. За допомогою email можна управляти замовленнями
Ні для жодного власника інтернет-магазину не секрет, що успіх багато в чому залежить від якості послуг, що надаються. Управління замовленнями є одним з найважливіших елементів, які формують у замовника думку про віртуальний магазин, про якість його роботи.
Люди, які роблять покупку в інтернеті, бажають максимально швидко отримати замовлений товар, тому часто звертаються до менеджерів компанії з метою уточнити статус покупки, підтвердити терміни пересилання або доставки. Завбачливі підприємці дбають про спокій своїх клієнтів, а заодно і економлять нерви і час своїх співробітників, роблячи email-розсилку.
Дуже розумно в електронному листі повідомляти покупцеві про зміни в статусі замовлення, про перебування товару в даний момент, про приблизний час прибуття до замовника. До того ж ці повідомлення можна використовувати для нагадування клієнту про діючі знижки, про нові надходження товару, для пропозиції вступити в групу користувачів в різних соціальних мережах.
4. Листи можна використовувати для стимулювання пасивних покупців
Кожен інтернет-магазин має свою клієнтську базу, і в ній напевно є клієнти, які протягом тривалого часу не зробили жодної покупки. Не бажаючи працювати з пасивними клієнтами, ви втрачаєте можливий прибуток. Потрібно знову активувати інертних користувачів за допомогою електронного листа.
Спеціальні стимулюючі листи повинні бути персоналізованими. У них може міститися інформація про вигідні пропозиції, нові способи обслуговування, через них продавець може підштовхнути клієнта до діалогу. Як варіант, можна поставити пряме запитання, які пропозиції викликають інтерес, чи бажає він в майбутньому отримувати інформаційну розсилку.
Якщо у відповідь на лист реакції не настане протягом декількох днів. Даного клієнта можна сміливо вносити до списку пасивних. Таким користувачам можна час від часу відправляти листи які нагадують, але ймовірність укладання угоди поступово зводиться до нуля.
5. Заохочуйте відданих клієнтів
Відповідно до закону Парето лише 20% активних покупців вашого онлайн-магазину роблять для вас 80% виручки. Будьте вдячні їм за це. Варто створити програму заохочення для обраних покупців, повідомити їм про нову можливість укладання угод на виняткових умовах в електронному листі.
В якості винагороди можуть бути не тільки знижки і бонуси в грошовому еквіваленті. Ви можете запропонувати клієнтам сувеніри, подарунки, участь в лотереї, ексклюзивні умови обслуговування.
6. З клієнтами потрібно ділитися корисною інформацією
Робіть для покупців розсилку інформаційних листів з метою ознайомлення з характеристиками продукції, можливостями заощадити кошти при покупці, доступністю нових сервісів.
Не менш цікавими будуть для клієнта листи з оглядом новинок, сучасних тенденцій в цій сфері, з інформацією про стан даного ринку товарів / послуг.
Таким чином, зрозуміло, що для підвищення ефективності бізнесу зовсім не обов'язково організовувати дорогу рекламну кампанію, робити ставку на демпінг або роздувати асортимент. Підштовхнути продажі можна і за допомогою персоналізованої розсилки.
Надсилайте клієнтам подійні повідомлення, намагайтеся встановити з ними контакт, налагоджуйте управління замовленнями за допомогою email. Використовуйте електронні листи на 100% - для реактивації інертних відвідувачів, для винагороди активних покупців, з метою доведення до клієнтів корисної інформації.
Замисліться, яка реакція на розсилку інтернет-магазинів особисто у вас.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!