Кожна підприємницька діяльність починається з рішення запустити свій бізнес. Але тут ви вже зустрічаєтеся з першою проблемою, що не можна просто запустити проект і отримувати клієнтів. Для клієнтів потрібні зусилля, а саме грамотне просування як офлайн, так і онлайн.
Існує кілька основних каналів просування, а який з них потрібен саме вам?
Сайт вже є, а клієнтів немає? Яка у вас позиція у видачі? Користувачі часто відкривають сайти тільки з перших двох сторінок видачі. Тому після створення сайту, власники бізнесу вкладають свої гроші в такий інструмент просування, як SEO. Але для того, щоб отримати перші продажі з SEO, потрібен час: місяців 4-6, а то і більше.
Не готові так довго чекати? Тоді вам потрібна контекстна реклама.
Вона працює відразу ж після запуску і співвідноситься із запитом користувача, який бачить тільки те, що він сам і шукає. Тим самим з лишком окупає себе, і якщо її правильно налаштувати, то привертає тільки зацікавлених клієнтів. Ще один плюс реклами в тому, що відображаються рекламні блоки в самому верху видачі пошуковика, тим самим ви отримуєте трафік, аналогічний топ-5 видачі. Непогано звучить, правда?
Але і у контекстної реклами є свої мінуси: довіру до рекламних оголошень нижче, ніж до результатів пошукової видачі. Для якісної роботи бізнесу необхідно використовувати SEO + контекстну рекламу, разом вони відмінно доповнюють один одного.
Ну і де ж працювати над брендом, як не в соціальних мережах?
За допомогою SMM (social media marketing) ви нарощуєте базу передплатників з потенційних клієнтів, налагоджуєте діалог з аудиторією, створюєте довірчі відносини. Так ви формуєте позитивний імідж, і поступово до вас приходять покупці.
Це цілком реальна можливість для вас заявити про свій бізнес і зібрати лояльну аудиторію. Однак до звершення перших продажів потрібно почекати, особливо якщо ваша компанія маловідома.
У вас є сторінка в Instagram/Facebook, але всі тільки підписуються, лайкають і нічого не купують?
Що робити? Налаштувати рекламу. Таргетована реклама - це найпростіший і вірний спосіб просування і вдалий вибір, якщо вам необхідні швидкі результати.
За допомогою платної реклами в соціальних мережах можна отримати нових клієнтів. Такий вид реклами дозволяє показувати ваші товари і послуги тільки потенційним клієнтам. Як? У рекламному кабінеті ви вибираєте свою ЦА з урахуванням параметрів: гео, стать, вік, мова, інтереси. Facebook визначає тих, кому буде цікава ваша пропозиція, за допомогою контенту, який користувач споживає в інтернеті, по сторінках, на які підписується.
Ви добре повинні знати свого клієнта, знайти його і перенаправити на цільову сторінку, там, де він вже зробить конверсію (підпишеться, напише коментар, купить вашу послугу або товар).
Розібратися в рекламному кабінеті нескладно, він гнучко настроюється, швидко і ефективно працює, тому на сьогоднішній день соцмережі - один з найбільш популярних варіантів для запуску таргетингу.
Чи можна збільшити продажі, використовуючи тільки один з наведених вище інструментів?
Так, якщо ви - гуру маркетингу і психології, що має достатню кількість грошей для використання будь-якого майданчика. І немає, якщо ви - не він. Комплексний підхід до розвитку бізнесу збереже бюджет і приведе в 2 рази більше клієнтів.
Порада: вибирайте канал просування та налаштовуйте рекламу з урахуванням особливостей вашого бізнесу і цільової аудиторії.
Який вибрати канал? Дивіться в майнд-карті нижче.
А як зрозуміти, що цей канал працює?
Показник конверсії залежить від багатьох факторів, включаючи вашу індустрію, особливості пропозиції та маркетингової стратегії.
Для кожного бізнесу це будуть свої цифри.
Середні показники конверсії для деяких видів бізнесу є такими:
Дізнайтеся, які канали просування підходять саме вашому бізнесу.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!