hello
Головна / Блог / Як грамотно скласти контент-план

Як грамотно скласти контент-план

photo

Планування діяльності в будь-якій галузі є ключовим фактором досягнення поставленої мети. Адже, як відомо, людство схильне відкладати на завтра те, що можна зробити сьогодні. Не виняток і просування веб-сайту. Ви починаєте збирати воєдино ключові запити, але що ж робити далі …

gramotniy-content-plan

Просування і розкрутка сайту починається з його наповнення якісним інформаційним або візуальним контентом, який оптимізований під підібрані ключі. Для цього важливо розробити грамотний контент-план (КП). Щоб в майбутньому не хапатися за голову і всі дії виконувати поступово і правильно, давайте розглянемо приклад КП.

Наочний приклад контент-плану для веб-ресурсу

Щоб краще зрозуміти, як виглядає КП, рекомендується складати його у вигляді таблиці в Excel. Припустимо вам необхідно написати статтю на категорії сайту. Найбільш поширений план на контент приймає наступний вигляд: sostavlenie-content-plana

Крок за кроком складаємо КП

Перед тим, як приступити до створення таблиці, важливо вивчити основні характеристики цільової аудиторії: стать, вік, рівень доходу, сімейний стан. Але це тільки початок. Крім цього, важливо розуміти, що турбує користувачів, їх надії і мрії, інтереси, максимальні можливості. Після складання нашої таблички, важливо виконати грамотну роботу щодо її заповнення. По суті - це командна робота, і кожен пункт плану розрахований на конкретного члена команди. Розглянемо докладніше. Поетапне складання контент-плану виконується за наступною схемою:

  1. підбирається основний ключ для сторінки - найчастіше він виступає в якості її назви і записується в першу колонку;
  2. визначається місце його розміщення - головна сторінка, конкретна категорія або означена стаття;
  3. підбираються додаткові ключі, виходячи з тематики. Це робиться для підвищення релевантності сторінки.
  4. пояснюється сенс тексту - дана колонка заповнюється безпосередньо для самого копірайтера, який і буде займатися написанням текстів. Запам'ятайте, якщо відповідальний копірайтер при виконанні завдання не поставив вам жодного питання, значить, колонку ви склали грамотно. Зазвичай в ній необхідно вказати, які основні питання ви хочете розкрити в статті. Це може бути короткий опис, відео та фотоматеріали;
  5. вказується термін здачі завдання - якщо ви не заповните даний пункт, ви ніколи не просунетеся вперед. Потрібна чітка дата виконання завдання. І ніяких відмовок зі свого боку або з боку відповідального менеджера не приймаються;
  6. призначається відповідальний співробітник. Саме з нього і будете питати якість і термін написання тексту;
  7. заохочення або штрафи. Це свого роду мотивація. Це може бути грошова винагорода або зменшення суми від заробітної плати. Якщо ж ви самостійно пишите тексти, покарання доведеться вигадувати самому.

І ще маленька порада: перед складанням контент-плану важливо розуміти, як часто ви плануєте розміщувати статті на сайті або в блозі. Все залежить від тематики та цільової аудиторії. Це може бути, як і раз на місяць по 5 статей, так і раз в тиждень по 10 статей.

Поширені помилки при створенні контент-плану

При плануванні будь-яких дій, кожен хоче домогтися максимально позитивного результату. Але для цього, важливо вміти обходити стороною кілька поширених і згубних помилок. Серед них:

  1. нечітко поставлені цілі. Ви повинні ясно розуміти, до чого ви маєте намір прийти в кінцевому підсумку. Для цього створіть необхідну кількість колонок і рядків у вашій таблиці контент-плану і вкажіть чіткі вимоги до контенту;
  2. неправильно підібрані ключі. Так часто буває, коли відбувається неправильний моніторинг ринку з обраної тематики. Так ви витратите дорогоцінний час, не залучите належну кількість відвідувачів на ресурс, не окупите витрати і залишитеся в дурнях;
  3. неграмотне планування за витратами. Якщо ви хочете, щоб заплановані дії виконували наймані співробітники, важливо заздалегідь продумати суму коштів, яку ви заплатите за виконання замовлення;
  4. погана якість написаних статей. Так найчастіше відбувається через те, що копірайтер неправильно зрозумів поставлене завдання, а ви не проконтролювали співробітника. У підсумку ви отримуєте тексти з низькою унікальністю, високою нудотою і заспамленностю. Приділіть особливу увагу тій колонці, де ви напишете свої вимоги до ТЗ.

Підбиваємо підсумок

Створення грамотного контент-плану залежить від його організатора. Якщо дотримуватися всіх вищенаведених порад, все буде йти за планом, і вже незабаром ви побачите перші результати плідної роботи вашої команди. До речі з приводу команди: важливо підібрати відповідальних і грамотних фахівців, кожен з яких добре орієнтується у своїй галузі. Організуйте роботу над контентом так, щоб вся система працювала без вас. Але, не забувайте про періодичний контроль за співробітниками. Все починається з малого, а конкретніше - з планування. Чітко поставлені цілі допоможуть вам досягти швидких результатів. Успіхів вам у цьому цікавому і одночасно складному процесі.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X