Планування діяльності в будь-якій галузі є ключовим фактором досягнення поставленої мети. Адже, як відомо, людство схильне відкладати на завтра те, що можна зробити сьогодні. Не виняток і просування веб-сайту. Ви починаєте збирати воєдино ключові запити, але що ж робити далі …
Просування і розкрутка сайту починається з його наповнення якісним інформаційним або візуальним контентом, який оптимізований під підібрані ключі. Для цього важливо розробити грамотний контент-план (КП). Щоб в майбутньому не хапатися за голову і всі дії виконувати поступово і правильно, давайте розглянемо приклад КП.
Щоб краще зрозуміти, як виглядає КП, рекомендується складати його у вигляді таблиці в Excel. Припустимо вам необхідно написати статтю на категорії сайту. Найбільш поширений план на контент приймає наступний вигляд:
Перед тим, як приступити до створення таблиці, важливо вивчити основні характеристики цільової аудиторії: стать, вік, рівень доходу, сімейний стан. Але це тільки початок. Крім цього, важливо розуміти, що турбує користувачів, їх надії і мрії, інтереси, максимальні можливості. Після складання нашої таблички, важливо виконати грамотну роботу щодо її заповнення. По суті - це командна робота, і кожен пункт плану розрахований на конкретного члена команди. Розглянемо докладніше. Поетапне складання контент-плану виконується за наступною схемою:
І ще маленька порада: перед складанням контент-плану важливо розуміти, як часто ви плануєте розміщувати статті на сайті або в блозі. Все залежить від тематики та цільової аудиторії. Це може бути, як і раз на місяць по 5 статей, так і раз в тиждень по 10 статей.
При плануванні будь-яких дій, кожен хоче домогтися максимально позитивного результату. Але для цього, важливо вміти обходити стороною кілька поширених і згубних помилок. Серед них:
Створення грамотного контент-плану залежить від його організатора. Якщо дотримуватися всіх вищенаведених порад, все буде йти за планом, і вже незабаром ви побачите перші результати плідної роботи вашої команди. До речі з приводу команди: важливо підібрати відповідальних і грамотних фахівців, кожен з яких добре орієнтується у своїй галузі. Організуйте роботу над контентом так, щоб вся система працювала без вас. Але, не забувайте про періодичний контроль за співробітниками. Все починається з малого, а конкретніше - з планування. Чітко поставлені цілі допоможуть вам досягти швидких результатів. Успіхів вам у цьому цікавому і одночасно складному процесі.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!