Працюючий сайт - це свого роду стелаж, де кожен відвідувач швидко і легко може знайти потрібну йому інформацію. А ось інформаційне наповнення цього стелажу в будь-якому вигляді, доступному до сприйняття і копіювання на диск (текст, фото, відео, графік, таблиця) називають контентом. Над створенням контенту працюють люди, а значить, вміст інтернет ресурсу є продуктом їх інтелектуальної праці і підлягає захисту відповідно до закону про авторське право.
З точки зору пошукових систем поняття унікальності контенту набагато складніше, ніж показник 100% за результатами перевірки спеціальними сервісами. Крім цього, на унікальність контенту впливають такі фактори, як:
Оригінальність наповнення визначається по відношенню до зовнішніх і внутрішніх джерел. Якщо використовувати клонування контенту між різними сторінками одного сайту, пошукові системи розцінюють це як неунікальне наповнення. У той же час, дублювання контенту різними новинними сайтами в соціальних мережах - не впливає на рейтинг ресурсу при видачі в пошуковій системі, оскільки є підтвердженням унікальної цінності клонованої сторінки.
Кількість відвідувачів визначає продуктивність діяльності сайту. Між унікальним контентом і ефективною розкруткою існує прямий зв'язок. Тільки при наявності авторського, неповторного змісту, ресурс може відповідати запитам користувачів в пошукових системах і стати доступним для цільової аудиторії. Унікальний контент - гарантія того, що пошукові системи проіндексують нову сторінку і будуть постійно виводити її в пошукових результатах.
Деякі інтернет-бізнесмени вважають, що дублювання контенту - це можливість скоротити витрати на оформлення сторінок сайту. Насправді, використання чужих матеріалів тільки створює додаткові проблеми:
Навіть якщо тільки одна сторінка містить низькоякісний, скопійований матеріал, це негативно відіб'ється на авторитеті всього сайту. СЕО-фахівці рекомендують і для паралельних сайтів однієї компанії створювати оригінальне текстове наповнення. Пошукові системи налаштовані таким чином, що просто не стануть відображати у видачі статті, ідентичні вже існуючим.
Кожен автор сайту зацікавлений в тому, щоб він швидко набирав позиції в пошуковій видачі. Тому, перш ніж розміщувати матеріал на сторінках, потрібно переконатися в його унікальності. Захистити себе від помилки і зберегти репутацію компанії допоможе безкоштовний сервіс Advego plagiatus. Якщо в провідних пошукових системах є збіги з текстом, що перевіряється, програма обов'язково їх знайде і видасть в результаті адреси всіх сторінок, де були знайдені повтори.
Копіювання контенту плагіатори, як правило, здійснюють в ручному режимі, відповідно, необхідно використовувати заходи, спрямовані на припинення спроб крадіжки унікального матеріалу:
Будучи власником класного унікального матеріалу, потрібно бути готовим до того, що їм захочуть скористатися. Ефективний захист унікального контенту можливий тільки при комплексному підході.
Якщо у власника сайту виникло бажання або потреба у використанні чужого інформаційного матеріалу, він повинен дотримуватися меж, встановлених автором першоджерела. Існує тільки три законні способи клонування контенту:
Головна наша мета - задовольнити потребу клієнта, щоб вже при знайомстві з першою сторінкою сайту він зрозумів - це саме те, що він шукав! А впоратися з таким завданням можна не через унікальні тексти, а через створення в цілому неповторного інформативного контенту.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!