hello
Головна / Блог / Дубльований контент і майбутні наслідки

Дубльований контент і майбутні наслідки

photo

Працюючий сайт - це свого роду стелаж, де кожен відвідувач швидко і легко може знайти потрібну йому інформацію. А ось інформаційне наповнення цього стелажу в будь-якому вигляді, доступному до сприйняття і копіювання на диск (текст, фото, відео, графік, таблиця) називають контентом. Над створенням контенту працюють люди, а значить, вміст інтернет ресурсу є продуктом їх інтелектуальної праці і підлягає захисту відповідно до закону про авторське право.

Що таке унікальний контент?

З точки зору пошукових систем поняття унікальності контенту набагато складніше, ніж показник 100% за результатами перевірки спеціальними сервісами. Крім цього, на унікальність контенту впливають такі фактори, як:

  • цікавий дизайн;
  • структуризація сторінок;
  • регулярне оновлення вмісту;
  • Н1-загловок;
  • HTML-теги сторінок;
  • Наявність відгуків, коментарів та інші соціальні орієнтири.

Оригінальність наповнення визначається по відношенню до зовнішніх і внутрішніх джерел. Якщо використовувати клонування контенту між різними сторінками одного сайту, пошукові системи розцінюють це як неунікальне наповнення. У той же час, дублювання контенту різними новинними сайтами в соціальних мережах - не впливає на рейтинг ресурсу при видачі в пошуковій системі, оскільки є підтвердженням унікальної цінності клонованої сторінки.

Чому контент повинен бути унікальним?

Кількість відвідувачів визначає продуктивність діяльності сайту. Між унікальним контентом і ефективною розкруткою існує прямий зв'язок. Тільки при наявності авторського, неповторного змісту, ресурс може відповідати запитам користувачів в пошукових системах і стати доступним для цільової аудиторії. Унікальний контент - гарантія того, що пошукові системи проіндексують нову сторінку і будуть постійно виводити її в пошукових результатах.

Наслідки використання неунікального контенту

Деякі інтернет-бізнесмени вважають, що дублювання контенту - це можливість скоротити витрати на оформлення сторінок сайту. Насправді, використання чужих матеріалів тільки створює додаткові проблеми:

  • зниження рейтингу сайту у видачі пошукових систем;
  • відсіювання пошуковими системами неунікальний сторінок, виключення їх з індексації;
  • повільне просування;
  • втрата довіри відвідувачів;
  • відповідальність за плагіат за законом.

Навіть якщо тільки одна сторінка містить низькоякісний, скопійований матеріал, це негативно відіб'ється на авторитеті всього сайту. СЕО-фахівці рекомендують і для паралельних сайтів однієї компанії створювати оригінальне текстове наповнення. Пошукові системи налаштовані таким чином, що просто не стануть відображати у видачі статті, ідентичні вже існуючим.

Способи перевірки тексту на "клонування"

Кожен автор сайту зацікавлений в тому, щоб він швидко набирав позиції в пошуковій видачі. Тому, перш ніж розміщувати матеріал на сторінках, потрібно переконатися в його унікальності. Захистити себе від помилки і зберегти репутацію компанії допоможе безкоштовний сервіс Advego plagiatus. Якщо в провідних пошукових системах є збіги з текстом, що перевіряється, програма обов'язково їх знайде і видасть в результаті адреси всіх сторінок, де були знайдені повтори.

Як захистити контент на сайті від копіювання?

Копіювання контенту плагіатори, як правило, здійснюють в ручному режимі, відповідно, необхідно використовувати заходи, спрямовані на припинення спроб крадіжки унікального матеріалу:

  1. Застосування скриптів, що забороняють копіювання.
  2. Вибір стилю заповнення, який не передбачає виділення текстів.
  3. Наявність в тексті назви фірми.
  4. Метод Бурундука - використання унікальних коротких речень-якорів, які роблять текст неповторним.
  5. Соціальні орієнтири. Це дані про час створення сайту, його індексації, статус.
  6. Використання посилань на власний сайт.
  7. Прив'язка матеріалів до профілю в Google+.
  8. Оригінальний контент від пошукових систем.
  9. Посилка пінгів.
  10. Ручний або автоматичний кроспостінг анонсів нового контенту на різних платформах.

Будучи власником класного унікального матеріалу, потрібно бути готовим до того, що їм захочуть скористатися. Ефективний захист унікального контенту можливий тільки при комплексному підході.

Який контент можна "клонувати"?

Якщо у власника сайту виникло бажання або потреба у використанні чужого інформаційного матеріалу, він повинен дотримуватися меж, встановлених автором першоджерела. Існує тільки три законні способи клонування контенту:

  1. Копіювання інформації, для копіпасту якої на сайті немає обмежень.
  2. Отримано особистий дозвіл на використання матеріалів від автора сайту (репост або републікація).
  3. Цитати із зазначенням автора і джерела, звідки взято матеріал. Такий спосіб використання чужого матеріалу ніяк не впливає на унікальність контенту, якщо в цілому сайт містить цікаву, оригінальну, корисну інформацію для користувачів.

Головна наша мета - задовольнити потребу клієнта, щоб вже при знайомстві з першою сторінкою сайту він зрозумів - це саме те, що він шукав! А впоратися з таким завданням можна не через унікальні тексти, а через створення в цілому неповторного інформативного контенту.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X