Щоб глибше зрозуміти значення поняття «воронка продажів», її мету, завдання, найкраще вивчати його на прикладах.
Визначення воронки продажів наступне: це схема розподілу потенційних покупців по етапах укладення угоди, починаючи з першого контакту, і закінчуючи продажем товару / послуги.
У кожному бізнесі перевага віддається конкретним способам залучення аудиторії. Наприклад, для розкрутки сайту використовуються, щонайменше:
Треба зауважити, що термін «sales funnel» (воронка продажів) був вперше запропонований в 19 столітті Елайас Сент-Ельмо Льюїсом. Він визначив поняття споживчої воронки як рух споживача від знайомства з продуктом до придбання товару / послуги.
Вся справа в тому, що воронка допомагає зрозуміти психологію потенційного покупця в процесі купівлі, приблизно розрахувати витрати на благонадійного клієнта, розробити подальшу стратегію бізнесу.
Процеси для кожної людини індивідуальні, тому будь-яких стандартів воронки продажів не існує. Визначальним в кожному конкретному випадку є спосіб залучення аудиторії.
Воронка має приблизно таку схему:
Коли розумієш процес поетапно, можна працювати над його удосконаленням, підвищувати його продуктивність.
У бізнесі розрізняють такі типи воронок продажів:
У той же час на сайті виділяють:
Велике значення має статистика відвідувачів сайту, які перейшли до наступного кроку.
Якщо брати за основу джерело приходу на сайт відвідувачів, то можна виділити ряд факторів, які безпосередньо впливають на прийняття остаточного рішення:
Для розпізнання найкращих форм впливу на конверсію, потрібно проводити дослідження та оцінювати зворотню дію від кожного елемента.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!