hello
Головна / Блог / Що таке А/В або спліт-тестування сайту?

Що таке А/В або спліт-тестування сайту?

photo

Для просування сайту велике значення має проведення тестування різних показників його діяльності, аналіз результатів. Але, мабуть, найбільш важливо з'ясувати, який дизайн ресурсу приносить найбільші дивіденди і за допомогою зручності в користуванні нарощувати прибуток.

В першу чергу потрібно розібратися, що мається на увазі під А/В-тестуванням.

Split (А/В) тестування - ефективна методика дослідження, яка полягає в порівнянні зразковій зв'язки елементів з комплексом тестових груп, де були введені зміни по одному або відразу кількома показниками з метою визначення, які з них надають позитивний вплив на результат роботи. Наприклад, проводяться дослідження з визначення впливу на конверсію ресурсу таких показників як локалізація елементів інтерфейсу, їх розмір, колірна схема.

Які фактори впливають на конверсію?

Для досягнення очікуваного результату визначальними факторами є:

  • збільшення замовлень, дзвінків, випадків реєстрації;
  • використання якісного трафіку;
  • приваблива посадкова сторінка.

А/В-тестування як раз і допомагає з'ясувати, наскільки гарні дані показники в вашому ресурсі. Його головна мета - збільшення числа звернень з вашого сайту при незмінній кількості відвідувачів.

Уявіть, що ваш сайт, що продає послуги відрізняється досить гарною відвідуваністю (близько 300 зацікавлених користувачів в день). При цьому ви отримуєте з ресурсу 10 замовлень або телефонних дзвінків з приводу послуг.

Так ось, А/В-тестування дозволяє підвищити число звернень в 2-3 рази. Для цього потрібно провести ряд досліджень:

  • Оцінити потенціал вашої аудиторії;
  • Розробити кілька варіантів оформлення сторінки що продає;
  • Виконати на сайті налаштування аналітики;
  • Здійснювати поверхневе та глибоке відстеження за кожним видом дизайну інтернет-ресурсу.
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X