Для просування сайту велике значення має проведення тестування різних показників його діяльності, аналіз результатів. Але, мабуть, найбільш важливо з'ясувати, який дизайн ресурсу приносить найбільші дивіденди і за допомогою зручності в користуванні нарощувати прибуток.
В першу чергу потрібно розібратися, що мається на увазі під А/В-тестуванням.
Split (А/В) тестування - ефективна методика дослідження, яка полягає в порівнянні зразковій зв'язки елементів з комплексом тестових груп, де були введені зміни по одному або відразу кількома показниками з метою визначення, які з них надають позитивний вплив на результат роботи. Наприклад, проводяться дослідження з визначення впливу на конверсію ресурсу таких показників як локалізація елементів інтерфейсу, їх розмір, колірна схема.
Для досягнення очікуваного результату визначальними факторами є:
А/В-тестування як раз і допомагає з'ясувати, наскільки гарні дані показники в вашому ресурсі. Його головна мета - збільшення числа звернень з вашого сайту при незмінній кількості відвідувачів.
Уявіть, що ваш сайт, що продає послуги відрізняється досить гарною відвідуваністю (близько 300 зацікавлених користувачів в день). При цьому ви отримуєте з ресурсу 10 замовлень або телефонних дзвінків з приводу послуг.
Так ось, А/В-тестування дозволяє підвищити число звернень в 2-3 рази. Для цього потрібно провести ряд досліджень:
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!