Активний розвиток і розкрутка сайту вимагають використання багатоканальної стратегії, яка включає оптимізацію в усіх напрямах. І одним з основних векторів стає SEO просування, необхідне для поліпшення позицій ресурсу в пошуковій видачі. А щоб оцінити якість роботи фахівців, а також доцільність вкладень у контент і контекстну рекламу, потрібен комплексний аналіз, що дозволяє оцінити ефективність докладених зусиль і своєчасно внести коригування при необхідності. Існує кілька способів, які допоможуть проаналізувати роботу сайту і зрозуміти актуальність подальших вкладень у СЕО.
Конверсія — один з головних показників. В аналізі беруть участь всі дії користувачів, виконані на сайті: унікальні відвідування, прояв інтересу до продукту, отримані заявки. Для розрахунку фінансових показників застосовуються такі формули:
Розрахунки проводять за обмежений проміжок часу (тиждень, два тижні, місяць). Це дає можливість відстежувати динаміку, а відповідно, контролювати раціональний розподіл бюджету та переконатися в тому, що СЕО-просування дійсно дає свої плоди.
Актуальний для нових ресурсів або тих сайтів, на яких до цього моменту не проводилася СЕО-оптимізація. Прогнозування дає можливість розрахувати доцільність інвестицій у майбутнє просування на підставі наступних факторів:
Щоб оцінити перспективи досягнення топових позицій у пошукових системах, використовується проста формула. Розмір очікуваної прибутковості ресурсу дорівнює добутку усередненої кількості запитів, CTR-порталів в ідентичній тематиці, що займають перші позиції у видачі (середнє співвідношення показів і кліків коливається в межах 15-20%), коефіцієнта конверсії. Це дозволить розрахувати очікуваний дохід, а відповідно, й зрозуміти, наскільки ефективним буде просування і чи окупляться вкладені кошти.
Щоб оцінити якість роботи SEO-фахівця, потрібно орієнтуватися на KPI — ключові показники ефективності:
Для правильної інтерпретації результатів SEO необхідно провести комплексний аналіз за всіма показниками, відстежуючи результати за певний проміжок часу (тиждень, два тижні, місяць). Варто обов'язково порівняти дані поточного року з показниками минулих років — це наочно продемонструє, наскільки «працюють» гроші, вкладені в маркетинг.
СЕО-оптимізація — це внесок у довгостроковий розвиток сайту, тому не варто розраховувати на швидкі та явні результати. Існують певні терміни просування, які будуть озвучені фахівцем при узгодженні всіх умов співробітництва та підписанні офіційного договору. Щоб спростити аналіз показників, корисно орієнтуватися на базовий перелік параметрів:
На початковому етапі просування ціна кожного ліда досить висока — і це виправдано. Але поступово витрати на розкрутку повинні знижуватися. Головне, не чекати швидких результатів, а довіритися в цьому питанні досвідченому SEO-фахівцю, який врахує найдрібніші деталі та нюанси, підібравши актуальну стратегію просування.
Нерідко багато молодих компаній намагаються займатися просуванням самостійно — це вимушений захід, виправданий економією. Але на практиці набагато вигідніше спочатку вкласти гроші в рекламу, виділивши певну суму — і всі витрати окупляться сповна за рахунок швидкого приросту органічного трафіку та отримання стабільного відгуку від клієнтів. Довіряти просування важливо професіоналам, які готові запропонувати замовнику повний цикл послуг, включаючи аналітичну роботу і послідовне виконання поставлених завдань. Співпраця повинна бути комфортною, а щоб оцінити обраного фахівця, корисно звернути увагу на наступні критерії:
Студія інтернет-маркетингу eMiS пропонує клієнтам комплексний підхід — підберемо відповідний формат взаємодії, виходячи із заданих вимог і критеріїв, а головне, подбаємо про те, щоб СЕО просування сайтів було максимально ефективним і вкладені в розкрутку кошти окупилися в повному обсязі.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!