Рішення про відкриття бізнесу - це непростий етап, особливо, коли бізнес проект перший. Якщо ви твердо вирішили, що хочете створити свій бізнес в інтернеті і не знаєте, з чого почати і з якими проблемами можете зіткнутися, тоді наша стаття для вас. Для наочності ми розділили етап створення бізнесу на 6 простих кроків, кожен з яких розглянемо далі. Чи готові? Тоді вперед!
Щоб зрозуміти, буде ніша бізнесу успішної чи ні, проаналізуйте ринок. Детальніше про це ми говорили в нашій статті “Як знайти і вибрати нішу для інтернет магазину”. Якщо вам складно визначитися з бізнес-нішею, радимо прочитати її, Ви знайдете багато корисного. Багато починаючих підприємців так і залишаються на даній стадії, не зробивши спробу втілити свої задуми в життя. Чому так відбувається? Тому що цей етап і правда один з найважчих. Саме зараз ви визначаєте вектор свого напрямку і, природно, цей вибір повинен бути зваженим. Отже, приступаємо до етапу вибору. Для цього напишіть на листку паперу 10 сфер, які вам цікаві і якими ви б займалися з задоволенням. Тепер обведіть саме ті ніші, в яких ви непогано розбираєтеся. На основі отриманих варіантів приступаємо до подальшого аналізу, саме він допоможе відсіяти безперспективні ніші і максимально звузити огляд вибору. Все досить просто. Для того, щоб зрозуміти актуальна ніша чи ні, ми скористаємося спеціальними сервісами аналітики. Для цього чудово підійдуть онлайн-сервіси Google AdWords або Yandex Wordstat. В одному із зазначених сервісів вводимо запит, який вас цікавить, наприклад, "купити смартфон": Якщо ми введемо запит "пошиття спецодягу", то побачимо, що даний запит є менш популярним: Крім попиту, варто вивчити конкурентний ринок. Звичайно чим вище попит, тим більше в ніші конкурентів.
Для формування лояльності у покупців необхідно донести унікальність і суть вашої пропозиції на ринку. Чому вони повинні купувати саме у вас, а не у ваших конкурентів. Для цього сформуйте свою унікальну торгову пропозицію виходячи з ваших основних переваг:
Для будь-якого проекту важливим є врахування, все повинно бути продумано до дрібниць. Для того, щоб уникнути багатьох проблем і максимально правильно організувати все, необхідно скласти бізнес-план. Найкраще викласти свої думки та ідеї на папері, запишіть основні етапи, які вам належить зробити. Для прикладу, ми склали короткий зразок бізнес плану зі створення інтернет-магазину. 1.Менеджмент магазину:
2.Розробка сайту:
3.Перші замовлення:
4.Аналіз помилок роботи інтернет-магазину:
Якщо ви плануєте створити інтернет-магазин, тоді ви не зможете обійтися без сайту. Ми радимо використовувати підрядників, які не вітають конвеєрні проекти, а працюють з кожним сайтом по індивідуально відпрацьованому плану. Це дозволить створити максимально ефективний ресурс, який буде працювати на повну потужність. Сайт - це один з основних етапів у створенні інтернет-магазину. Це свого роду майданчик для ведення інтернет-бізнесу. Багато починаючих підприємців недооцінюють, як якість сайту впливає на продаж. Якщо сайт буде з непривабливим зовнішнім виглядом, незручною структурою і неякісним контентом, потенційний покупець, швидше за все, вибере вашого конкурента. Тому процес створення сайту краще довірити фахівцеві і приділити достатньо уваги пошуку підрядника.
Після створення сайту необхідно залучити трафік. Для цього перш за все необхідно визначитися з портретом цільового покупця. У нашій статті “Цільова аудиторія сайту: як орієнтуватися на потенційного клієнта?” ми докладно описали, як це зробити. Якщо ви докладно будете слідувати нашим рекомендаціям, ви будете мати точне уявлення про свою аудиторію. Це вкрай важливо для створення ефективної рекламної кампанії. Ми пропонуємо використовувати контекстну рекламу, рекламу в соціальних мережах і SEO просування. Контекстна реклама - це реклама, яка відображається в пошукових системах по заданим пошуковим запитам. Це дає можливість надати потенційному покупцеві легко знайти вас в перших рядах пошукової видачі. Контекстну рекламу найкраще замовляти у фахівців. Оскільки неправильна настройка іноді може привести до безрезультатного зливання бюджету. Соціальні мережі також можуть стати відмінним помічником в пошуку нових клієнтів. SMM просування зараз на піку популярності. Виходячи з даних аналізу цільової аудиторії налаштовується таргетована реклама, яка буде відображатися в соцмережах користувачів. SEO просування може принести великий сегмент органічного трафіку. Якщо вам цікаво детальніше дізнатися про цей тип просування, почитайте нашу статтю Для чого потрібно SEO просування сайту. SEO є комплексними заходами щодо оптимізації ресурсу, які в результаті підвищують привабливість сайту для пошукових систем. Якщо ви на етапі створення сайту, SEO допоможе закласти фундамент, завдяки якому ви можете отримувати клієнтів і без реклами.
Коли готовий сайт і налагоджена система пошуку клієнтів, необхідно задуматися про те, як будуть проходити продажі. Хороший сервіс - це запорука успішного продажу. Надайте користувачеві комфортні умови оплати і доставки, стежте за актуальністю цін та інформації на сайті. Після того, як з'явилися перші продажі, можете попросити у клієнта зворотний зв'язок. Наприклад, залишити відгук на сайті. Відвідувачі сайту воліють бути впевненими, що ресурс на якому вони доглядають товар, користується популярністю у покупців, тому відгуки будуть до речі. Лояльність до ресурсу також можна збільшити завдяки E-mail розсилці. Надсилайте покупцям актуальні пропозиції, виявляйте цікавість до користувача.
Інтернет-магазин - досить складний проект і вимагає сторонньої допомоги фахівців. Для створення якісного майданчику для торгівлі необхідно створити ефективний сайт, знайти постачальників з вигідними умовами, запустити рекламну кампанію або скористатися Seo-просуванням. Успішних вам продажів!
Автор: Манько Карина, фахівець з контент-маркетингу Читайте також:
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!