Головна / Блог / 24 фішки для ефективного SMM-просування від Івана Титаренко
24 фішки для ефективного SMM-просування від Івана Титаренко
47 оценок, среднее: 4,20 из 5
Просування в соціальних мережах SMM
Фішки і хитрі прийоми не завадять ні SMM-фахівцю, ні власнику бізнесу, який самостійно займається просуванням свого бренду в соціальних мережах. Ми підготували цю статтю спільно з нашим головним фахівцем з SMM Іваном Титаренко. Якщо ви хочете почати ведення акаунтів в соціальних мережах, тоді наша інформація вам буде дуже корисна. Читаємо і пізнаємо SMM-дзен!
1. Будьте на хвилі трендів!
Обов'язково стежте за трендами в соціальних мережах, сьогодні всі обговорюють котиків і весілля принца Гаррі, а завтра інформація втрачає свою цінність. Щоб ваш контент був цікавий і затребуваний, інформація повинна бути завжди актуальною. Погодьтеся, ніхто не хоче бачити одну і ту ж інформацію по 10 раз! Тому будьте оригінальні і стежте за трендами.
2. Конкуренти: знайти і знешкодити!
Аналіз конкурентів ще ніхто не відміняв. Іноді це допомагає знайти свої помилки і краще зрозуміти специфіку маркетингу ніші. Спробуйте знайти сторінки та групи конкурентів, проведіть аналіз їх контенту, з'ясуйте, який тип публікацій має велику залученість і реакцію передплатників. Однак не варто повністю переймати стратегію навіть у найуспішніших конкурентів, однакові шаблони можуть не працювати навіть у суміжних тематиках.
3. Діємо тільки за заздалегідь продуманим планом
Перед будь-якою великою подією завжди продумується чіткий сценарій дій, який призведе до цільового результату. Ну так ось, просування в соціальних мережах - не виняток. Для досягнення результату необхідно багато аналізу і чітке планування робіт. Продумайте стратегію і на її підставі створіть контент-план, за яким будете робити публікації. Це значно оптимізує вашу роботу над проектом. Ще порада, не робіть пости "для галочки". Нехай їх буде менше, але зате вони будуть цікавими і яскравими для ваших передплатників. Чи не захаращувати стрічку марним контентом.
4. Виділяйтеся з натовпу!
Створюйте унікальний контент і вигадайте свій власний стиль оформлення, створіть свою "родзинку", по якій люди будуть відразу впізнавати Вас. Передплатники, таким чином, запам'ятають ваш бренд. Приділяйте велику увагу оформленню банерів, вони в першу чергу привертають увагу користувачів.
5. Додайте каталог
Якщо Ви намагаєтесь продавати через соц.сети обов'язково додайте каталог! Найпростіше його додати через інтеграцію плагіна з WooShopping і вашого фейсбук пікселя! В цьому випадку Вам не доведеться вносити всі товари вручну!
6. Регулярность публикаций
Складіть чіткий графік виходячи з часу активності вашої цільової аудиторії! Найчастіше це в період до роботи з ранку, на обідній перерві і після роботи. Для того, щоб краще пізнати вашу аудиторію необхідно скласти портрет потенційного покупця. Про це ми вже писали в одній з наших минулих статей.
7. Орієнтуйтеся на сезони
Якщо у Вас специфічна тематика орієнтуйтеся на сезони, події пов'язані з тематикою. Для виявлення сезонних коливань використовуйте сервіс Google Trends. Завдяки цьому сервісу ви побудуєте правильну стратегію взаємодії з вашою цільовою аудиторією.
8. Думайте про клієнта
Орієнтуйтеся на потреби і страхи вашої цільової аудиторії, знаходьте проблеми та шляхи їх вирішення. Наприклад, якщо Ви ведете сторінку медичної тематики, опишіть всі види алергії, коли вона найчастіше загострюється (навесні, тоді ж треба робити і сам пост) і вкажіть як пом'якшити її симптоми і т.д. Будьте джерелом корисної інформації та експертом у вашій сфері.
9. Спілкуйтеся зі своєю аудиторією
Створюйте опитування, задавайте питання в коментарях і публікаціях і ваша залученість буде вище, ніж у більшості конкурентів. Люди більше довіряють жвавим групам. До того ж, завжди корисно знати, що думають ваші передплатники.
10. Giveaway
Робіть розіграші та конкурси - це найдешевші способи збільшити аудиторію! Однак є одне АЛЕ: для сторінок, де витрати на конкурс і приз будуть набагато Вище наведена натомість аудиторії - це абсолютно не вигідно!
11. Діліться відгуками про себе!
Покажіть, що Вам довіряють Ваші передплатники і клієнти. Нехай всі бачать, що Ви майстер своєї справи і на вас можна розраховувати. Більше довіри - більше продажів!
12. Поясніть користувачам, чим Ви займаєтеся
Намагайтеся зробити вашу сторінку таким чином, щоб усі користувачі інтуїтивно розуміли про що сторінка і яку інформацію їм тут чекати. Це стосується не тільки опису, але і оформлення сторінки.
13. Креатив - наше все!
Стандартні фрази і схожі банера навряд чи сильно зацікавлять людей. А яскраві, незвичайні банера і забавні гасла швидше привернуть увагу і засядуть в голові, головне не переборщити з родзинками).
14. Моніторинг та аналітика
Не забувайте, що незважаючи на всю креативність соціальних мереж, вони теж інструмент маркетингу! Потрібно звіряти статистику, перевіряти цифри і грунтуючись на їх аналізі, робіть висновки і приймайте рішення, які допоможуть Вам збільшити свою ефективність!
15. Важливо не забувати про рекламу
Багато хто вважає, що можна обзавестися великим співтовариством постійних клієнтів абсолютно без реклами і виділення бюджетів - це не так! Пам'ятайте, що реклама дає хороші результати при правильному налаштуванні, тому краще звернутися до фахівців з таргетованої реклами.
16. Завжди будьте на зв'язку
Намагайтеся відповідати швидко і всім. Якщо люди будуть знати, що питання або звернення довго не залишиться непоміченим - вони будуть рекомендувати Вас друзям!
17. Працюйте над лояльністю
Соціальні мережі здатні не тільки продавати товари, пістрявити рекламою і акційними цінами. Вони будують суспільну думку, відображають ставлення до клієнта, гнучкість, здатність вирішити проблему. Вони створюють відстрочений ефект більший, ніж миттєві продажі. Тому працюйте над своєю репутацією в соціальних мережах і дайте клієнтам зрозуміти, що вам можна довіряти.
18. Сформуйте місію для стратегії контент-маркетингу
Для чого ви існуєте? Досить риторичне питання, але саме воно дозволяє зрозуміти суть вашого бізнесу. Якби ви лідирували у вашій галузі, яка мета стояла б перед вами? Що, якби вона полягала не тільки в продажу товарів або послуг, а у впливі на людей за допомогою інформації, змінюючи їх життя, поведінку або погляди. Будуйте стратегію контент-маркетингу грунтуючись на головній місії вашої компанії, несіть людям користь, думайте про клієнта і ваші соціальні мережі зароблять.
19. Задіюйте блогінг
Блог все ще є ідеальним місцем, щоб заявити про себе як про експерта в своїй ніші. Створюйте цікавий і затребуваний контент, яким захоче поділитися ваша аудиторія. Задавайте теми обговорення в соціальних мережах щодо ваших статей.
20. Не брешіть своїм підписникам
Ніколи не варто брехати своїй аудиторії, клієнтам, партнерам і навіть самому собі. Надавайте тільки правдиву та актуальну інформацію, підтверджену фактами. Не використовуйте фейки, боти і оффер - це тільки зіпсує вашу карму і репутацію.
21. Знайте свою цільову аудиторію
Якщо ви хочете вплинути на конкретний сегмент аудиторії і не зливати бюджет, то логічно, що ви повинні знати про свого потенційного клієнта все: його вік, уподобання, стать, освіту і т.д. Придумуйте нові варіанти залучення вашої аудиторії і вивчайте її інтереси.
22. Знайомте підписників з внутрішнім життям вашої компанії
Люди не дуже люблять купувати у безликих брендів в мережі. Так чому б не познайомити передплатників з вашою компанією ближче? Розкажіть про своїх колег, про цікаві проекти компанії або події, діліться своєю думкою. Будьте ближче до аудиторії!
23. Робіть оригінальні банери
Банер - це перше, на що звертає увагу людина, гортаючи стрічку новин. Тому так важливо використовувати всі можливості візуального контенту. Створюйте якісні унікальні зображення, які будуть залучати користувачів.
24. Live-контент - головний тренд 2018
Прямі ефіри, трансляції, історії - все це варто використовувати в 2018 році, щоб залишатися в тренді. Це крутий інструмент для контакту з вашою аудиторією, підвищення лояльності користувачів, продаж. Ви можете робити огляди новин вашої компанії, новинок продукції, огляди заходів і т.п. Варіантів безмежна кількість. Плюс в тому, що ви в живу спілкуєтеся з вашими клієнтами, це привертає більше уваги і довіри.
Автори статті:
Манько Карина, фахівець з контент-маркетингу
Титаренко Іван, провідний фахівець з SMM-просування