Низька конверсія - це прямий показник неефективної роботи сайту. Як використовувати всі можливості вашого ресурсу з максимальною ефективністю для користувачів? Адже саме від зручності користувача і залежить його подальша поведінка на сайті. Хотілося б нагадати, що конверсія - це показник, що відображає відсоток відвідувачів, які вчинили цільову дію до загальної кількості відвідувачів. Наші фахівці вивели кілька поширених проблем роботи сайтів, які ведуть до падіння показника конверсії. Давайте докладніше їх розглянемо.
Залучаючи відвідувачів на сайт, важливо точно знати свою цільову аудиторію. Відсутність точної орієнтації на клієнта може сприяти залученню нецільових відвідувачів за допомогою контекстної реклами.
Цільовий трафік - це аудиторія інтернет-ресурсу, яка зацікавлена в товарах або послугах, які він надає.
Вкрай важливо орієнтуватися виключно на свою цільову аудиторію, для якої, власне кажучи, і створений ваш ресурс. Багато підприємців припускаються помилки, вважаючи, що їх продукт або послуга потрібні всім людям. Природно, це зовсім не так. Для того, щоб виключити залучення нецільових відвідувачів на сайт необхідно визначити свою цільову аудиторію і портрет потенційного покупця. Це допоможе знизити витрати на залучення трафіку і збільшити конверсію.
Неякісний контент може зіпсувати навіть найкрасивіший і оригінальний сайт. У 2018 році контент і зовсім стане одним з основних чинників ранжування пошукових систем. Але його якість впливає не тільки на SEO-просування, але і на поведінку відвідувачів. Зверніть увагу на контент вашого сайту. Чи корисний він для відвідувача ресурсу? Він повинен відповідати на основні "болю" клієнта, бути інформативним і актуальним.
Текстовий контент не повинен бути переповнений ключовими словами, зараз подібні тексти потрапляють під фільтр пошукових систем. Намагайтеся використовувати унікальні тексти спрямовані на вашого потенційного покупця, а не тільки на пошукових роботів. Це підвищить лояльність користувачів і сприятиме збільшенню конверсії.
Навігація є важливою частиною абсолютно будь-якого ресурсу. Якщо користувачеві на сайті складно знайти необхідну інформацію або товар, він швидше за все піде до ваших конкурентів. А від того, наскільки продумана структура сайту збільшується ймовірність здійснення покупки. Для того щоб сприяти вчиненню цільової дії користувачем необхідно максимально спростити структуру сайту, щоб візуально було відразу зрозуміло, де знайти необхідну інформацію.
Користувач повинен зробити в середньому 3 кліка для переходу на потрібну сторінку. На ресурсі повинні коректно працювати фільтри, які дають змогу впорядкувати товари по необхідним критеріям. Також необхідно використовувати пошук на сайті, з його допомогою можна швидко і зручно переміщатися по сторінках ресурсу.
Коли клієнт готовий зробити покупку, важливим етапом є налагоджена система комунікації на сайті. Буває так, що відвідувачі кидають оформлення покупки. Чому так відбувається? Проаналізуйте етап замовлення товару або послуги на вашому сайті.
Правильне використання спільних позицій з клієнтом дозволить збільшити конверсію в рази. Тому на сайті обов'язково повинні бути присутніми віджети «Замовлення дзвінка» і «Онлайн-консультанта».
Цінова політика вашого ресурсу вкрай важлива для користувачів. Найчастіше перед здійсненням покупки або замовленням послуги клієнт моніторить сайти на предмет вартості. Для того, щоб гідно конкурувати на ринку, необхідно постійно аналізувати ціни конкурентів. Можливо, потенційні покупці йдуть з вашого сайту через завищені ціни або раптову акцію у ваших конкурентів.
Ви любите стояти в черзі, щоб купити щось важливе для вас? Звичайно ж ні! Ось і з вашими користувачами відбувається абсолютно та ж ситуація. Якщо при переході на ваш сайт доводиться довго чекати поки він завантажиться, користувачі швидше за все його покинуть. Виміряйте швидкість завантаження вашого ресурсу, якщо вона перевищує 1-2 секунд, тоді варто вжити заходів щодо усунення цієї проблеми. Як можна збільшити швидкість сайту:
Після виправлення цієї проблеми ви помітите як знизилося число відмов, збільшився показник глибини переглядів і конверсія. Крім того, швидкість завантаження в 2018 році - вкрай вагомий фактор ранжування пошукових систем.
Перед покупкою користувач зазвичай порівнює товари. Тому різноманітність асортименту буде великою перевагою. Впровадити сервіси для порівняння функціоналу товарів, це утримає користувача на сайті і надасть йому можливість прискорити етап прийняття рішення. Корисними будуть блоки популярні товари, новинки і хіти продажів. Вони привертають увагу користувачів і допомагають докладніше вивчити асортимент.
Обов'язково відстежуйте показники відмов на вашому сайті. Низька конверсія часто тісно пов'язана з відмовами. Якщо ви спостерігаєте високий рівень цього показника, значить варто тестувати сторінки сайту на предмет помилок або аналізувати методи залучення трафіку. Обов'язково рекомендуємо знайти проблему і усунути її.
Ви колись робили покупки на сайтах, які абсолютно некоректно відображаються? Так ось чому користувачі, які прийшли на подібний сайт повинні це робити? Цього року частка мобільного трафіку значно зросла. Якщо ваш сайт незручно переглядати з більшості мобільних пристроїв, користувачі швидше за все покинуть сайт, не здійснюючи цільову дію. Протестуйте як відображається ваш сайт на різних пристроях і браузерах. Не забувайте про вашу мобільну аудиторію, якщо ваш сайт не кращим чином відображається на мобільних пристроях, ви втрачаєте великий сегмент клієнтів, який міг би принести прибуток.
Клієнт вже готовий зробити покупку, оформляє замовлення і ось він вийшов з сайту. Чому так відбувається? Вам варто протестувати оформлення замовлення в кошику. Наведемо основні помилки, які ведуть до зниження конверсії.
Як з'ясувалося, падіння конверсії - індикатор некоректної роботи вашого сайту. Для того, щоб збільшити цей показник створіть для клієнта комфортні умови, надайте цікавий і унікальний контент, комуніцюйте з ним і пропонуйте зробити покупку за актуальними цінами. Клієнт повинен отримати відповіді на всі питання і не замислюватися над тим як знайти необхідний товар або послугу. Постійно аналізуючи роботу вашого ресурсу і удосконалюючи його ви зможете домогтися підвищення конверсії в рази!
Автор: Манько Карина, фахівець з контент-маркетингу
Читайте також:
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!