Кожен Інтернет-проект має свій показник успішності, який в «професійних» колах називають коефіцієнтом конверсії. Визначається він як процентне співвідношення кількості користувачів, які виконали якусь конкретну дію, до загальної кількості відвідувачів сайту або ж поточної сторінки. Як і кожен показник, коефіцієнт конверсії має ряд негативних факторів, які Іван Роговченко (фахівець компанії Seomarket) узагальнив і виділив в рейтинг з 10 пунктів.
Факторів, що впливають на цей досить важливий показник досить багато. І часом встановити їх самостійно не вдається і в цьому випадки відмінним варіантом буде проведення юзабіліті-аудиту. Після «процедури» у вас на руках буде повний список проблем, а також варіанти їх вирішення. Основні ці проблеми цілком реально вирішити самостійно, особливо якщо у вас в штаті є розробники, які допоможуть вам все виправити.
Швидкість, з якою відкриваються сторінки Інтернет-ресурсу це найбільш важливий показник роботи всього сайту. Якщо відвідувач не дочекається завантаження, то ніякої мови про конверсії і бути не може. По закінченню трисекундного очікування завантаження близько 40% користувачів залишать ресурс.
Сьогодні існує безліч додатків, які допоможуть вам вирішити дану проблему. Одним з них є інструмент PageSpeed Insights, використовуючи який ви отримаєте чіткий та зрозумілий перелік рекомендацій, після впровадження яких, швидкість завантаження значно збільшиться.
Більшість проектів мають схожі проблеми, тому й рекомендації будуть однакові. Оптимізувати:
На сьогоднішній день є досить багато різноманітних алгоритмів, які допоможуть зменшити розмір зображення (в мегабайтах) і не втратити при цьому його якість. Серед найбільш популярних:
Compressor.io - онлайн інструмент, який дозволяє зменшити зображення на 90%;
TinyJPG - використовується виключно для стискання фотографій у форматі JPEG;
Riot - практично універсальний десктоп-додаток, який можна використовувати для зменшення та оптимізації зображень різноманітних типів (png, jpg, gif) та вирішення різних завдань - фотографії в статті, банери для контекстно-медійних мереж.
На даному етапі розвитку інтернету досить велика кількість ресурсів дозволяє застосування підвантажуваних шрифтів. Такі шрифти надають сайту якоїсь індивідуальності, але з іншого боку значно збільшують тривалість завантаження. Ступінь зниження швидкості можна оцінити безпосередньо при виборі шрифту, використовуючи один з найбільш популярних сервісів Google Fonts. Вибираючи велику кількість накреслень, слід врахувати, що значення параметра завантаження сторінки буде знаходиться в червоній зоні. У той час як для оформлення текстів на ітернет-майданчику зазвичай достатньо всього 2-3 накреслень шрифту. І саме при такій кількості значення параметра завантаження буде знаходитися в більш «комфортній» зеленій зоні.
Користувачі приймають рішення, про те, чи варто залишитися на проекті менш ніж за секунду. Саме тому настільки суттєво щоб перша сторінка встигла зацікавити та сформувати позитивне перше враження за цей маленький проміжок часу.
Основний фактор, який і створює його, це – дизайн сайту.
Сьогодні існує досить велика кількість категорій комерційних інтернет-проектів (інтернет-магазини, корпоративні сайти, міні-сайти, лендінгові сторінки) і для кожної з них є свої принципи оформлення і подачі інформації. І відкриваючи сторінку, користувач повинен чітко уявляти собі, куди саме він потрапив. Саме для цього й існують ці основні принципи оформлення, які проявляються, перш за все, в наявності і типовому розміщенні компонентів ресурсу - контактні дані, корзина та блок пошуку по каталогу для інтернет-магазину, чітко сформульовані пропозиції та форма заявки для лендінгових сторінок. Цією так званою «традиційностю» слід також чітко дотримуватися і коли впроваджується новий функціонал на сторінку, так як це допоможе користувачеві не загубитися.
Ще один не менш важливий фактор, від якого залежить перше враження – графічний стиль проекту. Сьогодні кожна поважаюча себе компанія повинна створити свій власний стиль, якому також повинна відповідати і інтернет-сторінка. І цей стиль повинен також бути витриманий у всіх точках інтернету, де може бути перетин клієнта з Вашою компанією. Це і відповідні колірні схеми, і набори шрифтів, і стиль рекламної графіки і фотографій.
Потім щоб максимально збільшити конверсію потрібно чітко визначати цільову категорію для якої створюється інтернет-майданчик. Якщо ваш проект не великий інтернет-супермаркет не варто пробувати задовольнити абсолютно всі категорії споживачів, це може мати не надто приємні результати для вашого бізнесу.
Проаналізуйте свою цільову аудиторію та виділіть 2-3 типових користувача (персонажа). Всі ваші подальші дії, які спрямовані на поліпшення дизайну його оптимізації повинні задовольняти вимоги саме цих «персонажів».
На кожній сторінці ресурсу і на кожному наступному кроці відвідувача повинні бути чітко сформульовані задачі. Користувач повинен чітко розуміти що робити далі. Для цього потрібно створити кнопки, які є найбільш чітким елементом призову до дії. Написи на кнопках повинні бути однозначними і добре помітними.
Саме низька якість графіки і фотографій, які розміщені на ресурсі, заважають збільшенню коефіцієнта конверсії. Слід використовувати тільки якісні та оптимізовані під екрани з великою роздільною здатністю фотографії та графіку проекту.
Сьогодні існує кілька місць де можна дістати якісні зображення:
Контент низької якості та незатребуваний це те що майже гарантує вам дуже низький коефіцієнт конверсії. Перш ніж розміщувати контент вивчіть свою аудиторію і те, що її цікавить (найкраще для цього підійде Prodvigator або ж його аналоги). Після того як дані зібрані розробіть чіткий план публікацій і наповнення Інтернет-майданчика керуючись статистикою. І пам'ятайте, потім щоб залучити якомога більше користувачів інформація повинна бути в різних форматах:
Слід використовувати різний контент для розміщення безпосередньо на самому ресурсі та на різноманітних зовнішніх майданчиках (соціальні мережі, відео-хостинги). Різні типи якісного контенту будуть притягувати користувачів з різних ресурсів.
Для потенційних покупців дуже важливо бути в курсі, що послугою яка надається вами або продуктом вже хтось скористався і без ризику для себе. А також не зайвим в цьому випадки буде гарантія безпеки угоди.
Як же підвищити довіру до проекту? Насправді все досить просто:
Різноманітні громадські підтвердження і гарантії благотворно впливають на рівень довіри до проекту, що дуже добре відображатиметься на коефіцієнті конверсії.
У сучасних умовах ринку інтернет послуг наявність оптимізованого під мобільні пристрої інтернет майданчика це практично "must have" для всіх типів комерційних сайтів. Проблеми з доступом з мобільних платформ це не тільки мінус великої кількості потенційних споживачів, але і можливість отримання штрафних санкцій та зниження в загальному рейтингу пошукових систем. Дана оптимізація не завжди передбачає дорогу розробку мобільної або адаптивної версії. Для успішної роботи з мобільними пристроями все що потрібно це щоб ресурс відповідав вимогам Google's Mobile-Friendly Test Tool. Тут можна перевірити на зручність користування через мобільні пристрої, і виправити всі похибки, просто виконавши рекомендації сервісу.
Перш ніж вносити будь які зміни, потрібно протестувати і перевірити їх як вони будуть працювати. Найкращим способом є перевірка на 10-20% сегменті цільової аудиторії. Рішення з найкращим результатом тестування і вводиться для всієї аудиторії ресурсу.
Якщо користувач не зможе знайти потрібну йому позицію - конверсії не буде.
Як уникнути цього?
Оптимізація конверсії це перш за все комплексний підхід та безперервний процес. Оптимізація необхідна абсолютно всім елементам сайту, які впливають на просування клієнта до своєї мети. Концентрація, на якомусь одному з них та зневаги іншими, не дадуть вам належного ефекту.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!