Контент все більше набуває значущості і це вже щось більше, ніж просте ведення блогу, це комунікація з аудиторією на новому рівні. У 2018 році від якості контенту повністю залежить ефективність просування в інтернеті. Але інтернет - штука мінлива: то, що вчора було ефективним інструментом для просування, сьогодні вже перестає працювати. І успішним інтернет-бізнес буде лише в тому випадку, якщо ви знаєте який тип контенту сьогодні в тренді. Фахівці компанії eMIS пропонують свій власний погляд і представляють вашій увазі 10 ідей контент-маркетингу, актуальні в 2018 році.
Відео - один з головних трендів цифрового маркетингу останніх років і в 2018 р все ще на піку популярності. Комунікація з клієнтом повинна бути ефективною і залучає, а для цього необхідно впливати на всі органи чуття людини. Інтерактивний контент відмінно справляється з цим завданням: ми чуємо, бачимо і занурюємося в сюжет ролика, у нас залишаються враження від отриманої інформації. Якщо ви йдете в ногу з часом і хочете отримувати нових клієнтів, введіть в свою стратегію відео контент. Відеоролики бажано робити невеликими, до 1 хвилини. Наприклад, канал інтернет-магазину «Розетка» на YouTube, який щомісяця публікує близько 30 відео-оглядів, дивляться - на хвилиночку! - 3,5 мільйона чоловік в місяць. В місяць! Так чому б не використати якісний відео контент для залучення нової аудиторії.
Свій блог, в якому постійно з'являється новий якісний контент компанії, відмінно працював у 2017 році і буде настільки ж ефективним інструментом контент-маркетингу і в 2018-му. Тут грає роль і принцип експертності, що викликає довіру, і принцип прозорості інформації, яка дуже цінується інтернет-користувачами. Давайте відвідувачам вашого сайту саме «м'ясо»: нехай ваш сайт асоціюється з надійним джерелом інформації, давайте унікальну і корисну інформацію. Будьте фахівцем, який близький до своєї аудиторії і вміє знаходити вирішення їх проблем.
Потокове відео стрімко виходить вперед, обганяючи інші форми подачі інформації, такі як тексти і зображення. У 2017 році частка потокового відео склала 75% всього обсягу трафіку, особливо в соціальних мережах. Користувачі все більше довіряють саме онлайн-трансляціям, ніж записам і відеоролікам. Тому ви можете досягти успіху в залученні аудиторії, додаючи live-відео у себе на сторінці на Facebook або Twitter. Проводьте лайв, розкажіть про свою компанію, про новинки асортименту або заведіть дискусію. Така комунікація з аудиторією дуже позитивно впливає на лояльність.
Інтерактивність - це основа сучасного інтернету. Будь-який бажаючий може прокоментувати, запостити, розшарити будь-яку публікацію, і таким чином поширювати інформацію на просторах Всесвітньої Павутини. Коментарі, відповідні пости справжніх користувачів - відмінне джерело унікального контенту для вашого інтернет-бізнесу. Ви можете спеціально для цього запровадити спеціальні talk-тригери, що провокують читачів на спілкування.
Публікація одного і того ж матеріалу на різних майданчиках - це вчорашній день і вже сприймається як моветон. Як правило, кожна соціальна мережа - це окрема унікальна аудиторія, зі своїми власними інтересами і запитами. І те, що цікаво користувачам Facebook, не завжди може зацікавити аудиторію Twitter і навпаки. Тому сьогодні потрібно готувати контент окремо для кожної площадки, з огляду на її особливості.
Великі публікації - лонгріди - поступово втрачають свою ефективність для залучення й утримання уваги аудиторії, хоча як і раніше добре сприймається парсером. Фахівці по контенту все частіше ділять об'ємні матеріали на кілька частин. Тут працює принцип серіалу, коли серія закінчується на самому цікавому місці, і ви з нетерпінням чекаєте наступного.
Це короткі відеоролики, що описують товари та пояснюють (звідси і назва) їх гідності. Продаючі ролики ефективно презентують клієнтам нові продукти, не забираючи багато дорогоцінного призначеного для користувача часу. Крім того, присутність відео-опису на сторінці з товаром збільшує довіру аудиторії в 4 рази і, отже, стимулює продажі.
Якщо раніше висока активність на сайті була однаково ефективна і для роботи з клієнтами, і для взаємодії з пошуковими системами, то зараз все більше уваги приділяють якості контенту, ніж кількості. Тому ви більше не зобов'язані закидати своїх клієнтів е-мейлами та публікаціями на Фейсбуці, тим більше, це може дратувати так само, як і нав'язлива реклама. Краще працюйте на якісний, унікальний, цікавий і корисний контент.
Цей пункт виходить з попереднього. Метричні показники - кількість переходів, переглядів, розшарювань - це, з одного боку, дані про ефективність вашого контенту. Однак яке враження справляє ваш контент на аудиторію, метрика не показує. Тому, ще раз - якість і ще раз якість як основа успішного контент-маркетингу!
Останні тенденції в соціальних медіа показують, що користувачі, які мають лише кілька тисяч і навіть кілька сотень передплатників, користуються більшою довірою, ніж багатомільйонні «зірки» Інстаграма. Якщо це буде авторитет у своїй області, наприклад, фахівець з кредитування фізичних осіб банку, то він з 99% ймовірністю буде отримувати живі відгуки та коментарі у відповідь на пости. Експертна думка для аудиторії більш значуща, ніж навіть найпривабливіша, але проплачена реклама. Використовуйте цей принцип в роботі з контентом в соціальних мережах.
Контент-маркетинг – актуальний напрямок, який варто використовувати в стратегії просування. Звертайтеся до фахівців eMIS за допомогою, ми не перший рік ефективно працюємо з контентом і завжди в курсі актуальних тенденцій в області контент-маркетингу в Україні і за кордоном. Ми знаємо, як залучити і утримувати вашу аудиторію!
Автор: Манько Карина, фахівець з контент-маркетингу
Читати також:
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!