Соціальні мережі - потужна рекламна майданчик, яка може використовуватися для продажу товарів, просування особистого бренду або репутаційного маркетингу. Для залучення клієнтів і підтримки невгасаючого інтересу користувачів, необхідний якісний контент. SMM-копірайтинг - це написання інформаційних та продаючих текстів, які адаптовані для соцмереж і є частиною SMM-просування.
Ключова вимога - якість матеріалів. Вони повинні бути лаконічними, цікавими і корисними, а щоб підібрати теми, актуальні з урахуванням характеристик цільової аудиторії, потрібна стратегія. Для розробки контент-плану необхідно:
Основне завдання - говорити з передплатниками на одній мові. Для салону краси не підійдуть складні тексти з численними термінами, в той час як від медичного центру користувачі чекають експертної думки. Важливий баланс, а також завуальований заклик до дії в кожній публікації - матеріал повинен викликати бажання залишити коментар або зробити репост.
Пости в соціальних мережах відрізняються від написання звичайної статті. Користувач переглядає публікацію за кілька секунд, тому потрібно «зачепити» з першого речення, щоб матеріал був прочитаний повністю. У СММ-копірайтингу потрібно дотримуватися наступних вимог:
Алгоритми соціальних мереж досить вимогливі, тому від SMM-копірайтера потрібна висока продуктивність і постійна залученість. Пости повинні виходити регулярно, навіть короткострокове зниження активності може серйозно зіпсувати статистику. Тому так важливо сформувати довгостроковий контент-план, щоб публікувати матеріали щодня.
Прямий продаж в соціальних мережах небажаний - це сприймається, як спроба нав'язати товар, тому призводить до зворотного ефекту. Користувачі заходять в Instagram або Facebook, щоб розслабитися і дізнатися останні новини, а не замовити продукцію, тому будь-яка реклама повинна бути акуратно прихована. Корисно використовувати такі прийоми:
Щоб збільшити число передплатників, корисно використовувати рекламу на інших сторінках і спільнотах. В цьому випадку текст повинен бути ємним і одночасно виразним, щоб навіть коротке повідомлення викликало бажання ознайомитися з іншими публікаціями.
Багато починаючих СММ-копірайтерів допускають однакову помилку - нудні пости. В результаті, корисна публікація, на яку було витрачено багато часу, залишаються непоміченою - користувачі просто прокручують її. Уникнути цього допоможуть кілька простих, але ефективних прийомів:
У тексті потрібен прихований заклик до дії - пропозиція обговорити матеріал або розповісти про власний досвід. Цікавий, «живий» контент - основа успішного просування сторінки, яка допоможе швидко завоювати популярність. А щоб гарантовано отримати результат, варто довірити цю задачу професійному SMM-копірайтеру студії інтернет-маркетингу eMiS - і тексти порадують лаконічністю, а головне, будуть прихильно сприйняті передплатниками.
Для максимального ефекту важливо використовувати декілька каналів. Радимо прочитати:
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!