hello
Головна / Блог / Контекстна реклама — особливості просування в Google

Контекстна реклама — особливості просування в Google

photo

Google — найпопулярніша пошукова система, якою, за статистикою, користується близько 50 % користувачів всесвітньої мережі, щоб знайти інформацію, придбати потрібні речі або скористатися послугами. І контекстна реклама Google Ads — ефективний інструмент просування, який при грамотному налаштуванні допоможе швидко збільшити потік клієнтів, обсяги замовлень, а відповідно, і розмір прибутку.

Ефективність контекстної реклами Google Ads

Що таке контекстна реклама

Щоб зацікавити потенційного покупця, важливо в потрібний момент запропонувати те, що йому дійсно цікаво. Унікальність Гугл Адвордс у тому, що можна задати бажані налаштування, продумавши кожну деталь: стать або населений пункт, вік, інтереси, а також фінансові можливості цільової аудиторії — реклама буде максимально ефективною. До числа переваг на користь застосування цього маркетингового інструменту варто віднести наступні особливості:

  • Раціональний підхід. Рекламний бюджет розподіляється належним чином без додаткових витрат — кошти з рахунку рекламодавця будуть списані безпосередньо після переходу на сайт.
  • Охоплення. Оголошення буде показане не тільки в рядку пошукового запиту, а й на інформаційних або розважальних сайтах, відповідних за тематикою, а також YouTube-каналах.
  • Хороша конверсія. Один з ключових показників, на які варто орієнтуватися — в цьому питанні Google Adwords виправдовує себе на 100 %. Оголошення буде демонструватися цільовій аудиторії, тому ймовірність переходу, а головне, подальшого оформлення заявки на товар або потрібну послугу достатньо висока.

Безглуздо розраховувати на те, що клієнти самостійно знайдуть пропозицію, наскільки б вигідною вона не була, як і розраховувати на продуктивність «сарафанного радіо». Реклама — головний помічник у продажах, що виправдовує себе на 100 %, особливо при грамотному використанні сучасних маркетингових інструментів.

Як працює Google Ads?

Налаштування рекламы google adwords

Спочатку необхідно скласти текст оголошення, ретельно підбираючи ключові слова, які гарантовано залучать на сайт цільову аудиторію. Це завдання варто довірити PPC-фахівцю, який безпосередньо працює з контекстною рекламою, а тому добре знайомий з основними тонкощами і нюансами. Визначивши перелік параметрів, яким відповідають потенційні клієнти, а також підготувавши інформацію для публікації, можна переходити до запуску просування. Доступні різні варіанти розміщення реклами:

  • В топі пошукових запитів — оголошення буде першим у видачі над пропозиціями конкурентів або з правого боку;
  • На порталах партнерської мережі — на тематичних сайтах або в YouTube;
  • На електронній пошті - над вхідними листами або під ними.

Ефективність реклами значно спрощує вибір майданчиків для розміщення оголошень. Висока конверсія досягається за рахунок органічних переходів — користувач вивчає те, що йому дійсно цікаво, а головне, одночасно бачить тематичну пропозицію, яка з високою ймовірністю викликає бажання, як мінімум, вивчити інформацію або відразу зробити замовлення.

Переваги контекстної реклами в просуванні

Недоцільне витрачання рекламного бюджету — одна з поширених проблем, з якими доводиться стикатися власникам компаній. Проте в умілих руках контекстна реклама Гугл стане результативним маркетинговим інструментом, здатним забезпечити стрімке зростання прибутку. Правильно складене оголошення, чітка та лаконічна подача інформації, оригінальний підхід — це основа майбутнього успіху, а швидке продуктивне просування забезпечать наступні фактори:

  • Робота безпосередньо з цільовою аудиторією. Оголошення будуть продемонстровані тим, хто вже зацікавлений у замовленні і з задоволенням скористається вигідними пропозиціями.
  • Вибір місця розташування. Можна працювати з клієнтами з будь-яких населених пунктів України, що зручно для інтернет-магазинів, здатних відправляти товари поштовими службами. Але можна обмежити цільову аудиторію певним містом або навіть районом, що актуально для компаній, які надають конкретні послуги на заданій локації.
  • Ремаркетинг — важливо не тільки залучити нових клієнтів, а й утримати тих, хто вже раніше робив замовлення, а тому з високою ймовірністю знову зацікавиться пропозицією, особливо в період проведення спеціальних акцій або розпродажів з хорошими знижками. Контекстна реклама, яка регулярно з'являється в якості нагадування, відмінно підходить для цієї мети.

Головний плюс Google Adwords — можливість запустити просування практично з будь-яким бюджетом. При цьому вкладені гроші не будуть витрачені даремно — кошти списуються не за покази, а за активні переходи на сайт.

Як правильно налаштувати контекстну рекламу?

Як замовити контекстну рекламу

Написанню рекламного оголошення і його подальшому розміщенню передує комплексний аналіз, який включає вивчення переваг і характеристик цільової аудиторії, пропозицій конкурентів, а також інших параметрів. Доручивши це завдання професіоналам, замовник отримує повний цикл послуг:

  • Складається контент-план для залучення потенційних клієнтів;
  • Підбираються тематичні майданчики для регулярних органічних переходів;
  • Ведеться статистика, що дозволяє своєчасно відстежити показники, вносячи актуальні коригування.

Незважаючи на всю простоту роботи з Google Ads, для грамотного налаштування всіх параметрів необхідні знання та досвід роботи в цій галузі. Кваліфіковані PPC-фахівці студії інтернет-маркетингу eMiS — професіонали в просуванні. Тому якщо необхідна контекстна реклама в Дніпрі, то варто довірити цю задачу команді маркетологів, здатних врахувати найдрібніші деталі, і кількість замовлень буде стрімко зростати, а отриманий прибуток сповна окупить усі кошти, вкладені в рекламу.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X