hello
Головна / Блог / Що таке конверсія сайту?

Що таке конверсія сайту?

photo

Аналіз поточної роботи сайту - запорука успішного розвитку інтернет-бізнесу. Це стосується будь-якого процесу, починаючи від залучення відвідувачів, закінчуючи налагодженням рівня продажів. Особливої уваги заслуговує аналіз показника конверсії сайту, який відображає ефективність роботи інтернет-проекту. У нашій статті ми детально розкриємо поняття конверсії і з'ясуємо як правильно розрахувати цей показник.

Визначення конверсії сайту

Почнемо з визначення конверсії. Конверсія - це показник, що відображає співвідношення числа відвідувачів сайту, що виконали цільову дію, до сукупного числа відвідувачів. Даний показник відображає наскільки сайт корисний для відвідувачів і у якому відношенні користуються в здійснює цільову дію. Цільовою дією може бути:

  • Оформлення покупки.
  • Підписка на розсилку.
  • Замовлення дзвінка.
  • Перехід по рекламі.
  • Відвідування певних сторінок сайту.
  • Реєстрація в особистому кабінеті

Звичайно, чим вище конверсія, тим краще для власника сайту, давайте розберемося як визначити відсоток конверсії.

konversia-2

Як дізнатися конверсії вашого сайту?

raschet_konversii

Для визначення конверсії сайту існує проста формула: Коефіцієнт конверсії (%) = Кількість виконаних цільових дій / загальна кількість відвідувачів * 100%. Також визначення рівня конверсії сайту здійснюється за допомогою різних інструментів веб-аналітики про які ми поговоримо далі. На які ж результати варто рівнятися при розрахунку конверсії?

Основні способи контролю конверсії

Контроль рівня конверсії здійснюється за допомогою двох універсальних сервісів:

  • Yandex Metrika
  • Google Analytics

Вони дозволяють аналізувати показники конверсії без попередніх розрахунків. Вся інформація надається в зручному форматі.

Google Analytics

Для відстеження статистичної інформації по вашому ресурсу необхідно для початку встановити спеціальний лічильник відвідувачів. Завдяки йому сервіс буде отримувати необхідну інформацію для аналізу даних. Далі необхідно налаштувати цілі ведення аналітики даних з поведінки користувачів. Для цього слід визначити основну цільову дію для вашого ресурсу.

Так, для інтернет магазину - це, частіше за все, вчинення замовлення, для сайту послуг - замовлення дзвінка і т.д. Для кожної встановленої мети можна відстежувати конверсії. Це дозволяє простежити які дії користувачів призводять до досягнення тієї чи іншої мети. Гугл пропонує для цього використовувати як готові шаблони, які часто використовуються для аналітики, так і створити власну мету. Шаблонні мети розроблені компанією Google на основі специфіки сфер бізнесу. Тому в вашому гугл-акаунті повинен вказуватися тип вашої галузі. Наведемо кілька прикладів шаблонів цілей:

  • Вчинення замовлення.
  • Перегляд відео.
  • Реєстрація на сайті.

Для вашої зручності Google Analytics пропонує налаштовувати звіти по аналітиці конверсії виходячи з ваших цілей. Для представників e-commerce існує ряд окремих звітів.

konversia-skrin

Yandex Metrika

Яндекс Метрика працює за тим же принципом, що і Google Analytics, для початку також необхідно встановити лічильник і визначити тип цілі, яку ви б хотіли відстежувати. Даний сервіс пропонує 3 види цілей для аналізу:

  • перегляди певної сторінки сайту
  • кількість сторінок, переглянутих одним користувачем за відвідування;
  • події, що відображають позитивні зміни на сайті.

Якщо відвідувач при переході на сайт виконує задані в метриці дії, то такі дії будуть вважатися цільовими. Хотілося б відзначити, що існує кілька типів складності цілей:

  • прості
  • складові
yandeks-metrika-skrin

Прості - є цілями, для досягнення яких потрібний всього один крок. Складові, в свою чергу, - два і більше кроку користувача. Складові мети для аналізу конверсії мають велику цінність, тому що завдяки їм можна детальніше простежити шлях користувача і на якому етапі є перешкоди для здійснення цільової дії. Інформація, зібрана за допомогою сервісу надається в звітах. Для правильного налаштування цілей ви можете скористатися послугами наших фахівців, які розроблять кампанію по продвижению вашего сайта.

Який показник конверсії вважається нормою?

Немає однозначної відповіді на дане питання. Прийнято вважати, що нормальна конверсія становить 2-3%, насправді, ці цифри занадто приблизні і абсолютно не відображають ефективності. Для кожної специфіки бізнесу цей показник може бути абсолютно різним, адже кожна компанія має свої особливості. Важливий розмір компанії, її локація, тип товарів або послуг, що надаються клієнту, сезонність продажів і ще ряд інших важливих факторів. Доброю конверсією сайту для вашого бізнесу однозначно можна назвати ту, яка окупає витрати на залучення трафіку на сайт, підтримку сайту, а також операційні витрати. Тому фахівці Seo-просування найчастіше виводять оптимальний показник індивідуально для вашого бізнесу і намагаються збільшити його різними способами.

Ознайомтеся з нашим кейсом “Збільшення кількості конверсії інтернет-магазина” детально відображена методика збільшення конверсії для інтернет-магазину зоотоварів. Що ж саме впливає на показник конверсії і які методики варто використовувати для її збільшення ми розглянемо далі.

konversia-3

Що впливає на показник конверсії сайту?

Показник конверсії - індикатор, що відображає лояльність користувачів ресурсу. Чому ж відбувається зниження цього показника? Наші фахівці більш детально розкрили це в статті: “10 причин, чому на сайті впала конверсія?”. На показник конверсії сайту впливає цілий ряд факторів, далі уявімо найпоширеніші з них.

Зовнішні чинники впливу

Зовнішні чинники впливу формуються до взаємодії користувача з сайтом. Їх можна розділити на дві групи:

  • Реклама. Залучення додаткового трафіку за допомогою рекламних кампаній зазвичай відбивається на рівні конверсії.
  • SEO. Великий сегмент користувачів приходить на сайт завдяки пошуковому просуванню. Якщо ваш сайт займає топові позиції в пошуковій видачі, то це буде сприяти залученню більшого трафіку і збільшення конверсії.
83a8279ec1c9874e47b0b8e1d8e8a1eb

Внутрішні чинники впливу

Дуже великий вплив на конверсію мають внутрішні чинники. Саме від них залежить зробить користувач цільову дію чи ні. Тому вкрай важливо приділити їм особливу увагу.

  • Юзабіліті сайту. Якщо відвідувачеві некомфортно користуватися ресурсом, звичайно, він його покине. Вкрай важливо розробити правильну логіку і структуру сайту, яка буде зрозуміла і зручна для потенційного покупця.
  • Контент. На конверсію також значно впливає якість контенту, розміщеного на сайті. Подбайте про те, щоб він був корисний для користувачів і підвищував їх лояльність до ресурсу.
  • Дизайн. Зовнішній вигляд ресурсу часто є основним чинником у прийнятті рішення користувачем. Якщо візуально ресурс непривабливий, це буде сприяти зниженню зростання конверсії та підвищення показників відмов.
  • Технічна справність ресурсу. Коректність роботи сайту вкрай важлива для показника конверсії. Повинні працювати всі форми і віджети. А швидкість ресурсу не повинна перевищувати 1-2 секунди, інакше користувачі покинуть сайт.
analytics-tools

Висновки

Конверсія дуже точно відображає можливі проблеми і несправності сайту. Вкрай важливо аналізувати цей показник, для ефективної роботи сайту та збільшення прибутку.

Автор: Манько Карина, фахівець з контент-маркетингу

Читайте також:

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X