hello
Головна / Блог / 8 прийомів, які допоможуть вам продавати товари через соціальні мережі

8 прийомів, які допоможуть вам продавати товари через соціальні мережі

photo

Соціальні мережі стали невід'ємною частиною нашого життя. З перегляду стрічки ми починаємо свій день, ділимося фотографіями з друзями в Інстаграмі, слухаємо музику і дивимося відео на Ютуб. Крім усього цього, ми підписуємося на цікаві пабліки, спостерігаємо за життям знаменитостей і навіть робимо покупки. Було б нерозумно не скористатися наявними можливостями соціальних мереж для налагодження контактів з вашими клієнтами і покупцями. Багато підприємців все ще недооцінюють перспективи просування в соціальних мережах (SMM), але сьогодні все більше компаній успішно використовує його для збільшення продажів. Ви також можете взяти на озброєння найбільш ефективні інструменти, що допомагають просувати свій товар і навіть власний бренд в соціальних мережах.

Ми підготували для вас кілька прийомів, які допоможуть продавати товари через соціальні мережі.

1. Використовуйте каталог для продажу

Клієнти в інтернеті - вкрай ліниві істоти! Їм потрібно отримувати всю необхідну інформацію прямо тут і зараз, і не обтяжувати себе зайвими переходами по сайтах. Не витрачайте час - створіть каталог товарів і відзначте товар в публікації - таким чином людина зможе дізнатися про продукт, що просувається все, що йому цікаво. Будьте з клієнтом на одній хвилі і зробіть його життя простіше! Такий підхід позитивно позначиться на динаміці продажів, а також призведе вам ще більше нових клієнтів.
rawpixel-620238-unsplash-min

2. Заохочуйте до дії

Заклики до дії - це поширена практика, яка є дієвою і актуальною завжди. Іноді користувачеві для прийняття рішення потрібно всього один маленький поштовх, так чому б не збільшити свої шанси на вчинення цільової дії? Описуючи переваги ваших товарів або послуг, додайте заклик до дії: "Спробуйте безкоштовну версію прямо зараз", "Скачайте безкоштовно", "Запишіться на онлайн курс сьогодні і отримаєте знижку 30%". Тут є ще один секрет: чоловік - істота розумна, і його психіка досить податлива для різних нейролінгвистичних маніпуляцій. Імперативи - слова в наказовому способі ( «купуйте», «замовляйте», «приходьте») діють на кожну людину. Це набагато простіше, ніж побиті прийоми початківців копірайтерів на кшталт «ви можете замовити».

3. Не втрачайте можливості порадувати клієнтів

Якщо у Вас є спеціальні пропозиції в дні народження та інші інформаційні приводи, створіть відповідну рекламу. Це можуть бути знижки та акції для людей, у яких незабаром день народження. Завдяки безлічі налаштувань і функцій соціальних мереж зробити це можна за дві секунди.
beautiful-cellphone-cute-761963-min

4. Користуйтеся Facebook пікселем

Це не тільки інструмент статистики, але і хороший інструмент для збільшення продажів і розширення можливості налаштувань реклами! Налаштуйте піксель, сховавши код в заголовку свого сайту. Якщо хтось заходить на ваш ресурс і виконує цільову дію, піксель сповіщає про це. Використовуйте цей інструмент для вивчення дій людей на своєму сайті і охоплення потрібної аудиторії.
cellphone-close-up-display-744464-min

5. Надайте спілкування з аудиторією

Намагайтеся писати публікації і рекламні оголошення, орієнтуючись на вашу цільову аудиторію, а не про все для всіх. Намагайтеся використовувати те, що подобається саме вашим клієнтам. Наприклад, якщо ви продаєте запчастини для автосервісів, то ваша цільова аудиторія - чоловіки від 25 до 50 років. Для них добре працюють прості, інформативні тексти з ключовою інформацією без зайвої емоційності. Прості факти: ціни, характеристики, знижки на деталі і запчастини, посилання на сертифікати. Але якщо ваша аудиторія - молоді мами, які шукають одяг для своїх малюків, то стиль і форма побудови рекламних текстів буде зовсім іншою. Жінки, особливо мами - істоти емоційні, їх можна легко зачепити демінутівами (зменшувально-ласкательной формою слів), відступами про материнство і життя малюків, привабливими банерами. Але в цьому важливо знати міру, щоб тексти постів не вийшли солодкими і натягнутими.
paul-hanaoka-608788-unsplash-min

6. Не йдіть напролом

В первую очередь старайтесь быть полезными, а не навязывать свои услуги! Если настроить рекламную акцию в несколько этапов, на каждом из которых у вас будет отсеиваться часть аудитории, в дальнейшем будет легче довести целевых клиентов до желаемой покупки или заказа. Например, неопытный продавец в социальных сетях завалит своих подписчиком рекламными постами с посылом «Покупайте/заказывайте немедленно – у нас все самое лучшее и дешевое!» Но на такие акции клиенты уже давно не реагируют. Их нужно «брать» чем-то полезным. Это могут информационные посты, связанные с вашим товаром/услугой (например, советы стилиста, если вы продаете женскую одежду и т.п.)
freestocks-org-62602-unsplash-min

7. Замислюйтесь про майбутнє і пам'ятайте про минуле

Завжди майте на увазі, що було до реклами, а що буде після. Адже переважна частина успішних рекламних акцій - це складові маркетингу. Вони засновані на минулих рекламних кампаніях і обов'язково ведуть за собою наступні!
boy-child-clouds-346796-min

8. Створіть ефект терміновості або попиту!

Принцип дедлайну - один з простих, але ефективних прийомів стимуляції продажів і підвищення конверсії. Його використовують і на посадочних сторінках (лендінгах), і у всіляких рекламних акціях як онлайн, так і в офлайні. Наприклад, повідомте людей про залишок товару, що прискорить їх бажання купити товар. Обмежені за часом акції теж добре діють, особливо якщо вони вигідні і короткострокові - доказ тому чорні п'ятниці!
glass-hourglass-hours-39396-min

І наостанок скажемо вам ...

У Мережі можна прочитати безліч корисних порад про підвищення продажів, які добре працюють в тому чи іншому випадку. Але всі, хто використовує їх на практичному досвіді, одноголосно скажуть, що кожен сайт і сторінка в соціальних мережах унікальна, як і її аудиторія. Те, що добре діє у вашого конкурента, не обов'язково буде працювати у вас, і навпаки. Але якщо ви будете рухатися в цьому напрямку, то обов'язково відкриєте і власні прийоми по залученню клієнтів і стимуляції продажів. Головне - завжди тримайте руку на пульсі сучасних SMM-технологій і трендів в світі інтернет-маркетингу.

Читать также:

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X